در اینستاگرام منتظر حضور شما هستیم
عضویت در پیج اینستاگرام والیبال فروم

حواشی نخستین دربی پایتخت والیبال ایران/تصاویر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تلیغات تلیغات
حواشی نخستین دربی پایتخت والیبال ایران/تصاویر
حواشی نخستین دربی پایتخت والیبال ایران/تصاویر

خبرگزاری ورزش والیبال: امسال گنبدی ها با حضور دو تیم در لیگ برتر والیبال ایران نشان دادند که با تمام مشکلات مالی پتانسیل شرکت دادن دو تیم از گنبد بطور همزمان را دارند و عنوان \"پایتخت والیبال ایران\" بودن این شهر را بار دیگر به مسئولین فدراسیون والیبال که همواره یکی از مخالفان دوتیمه شدن گنبد بودند، دیکته کردند. 

خبرگزاری ورزش والیبال: امسال گنبدی ها با حضور دو تیم در لیگ برتر والیبال ایران نشان دادند که با تمام مشکلات مالی پتانسیل شرکت دادن دو تیم از گنبد بطور همزمان را دارند و عنوان \"پایتخت والیبال ایران\" بودن این شهر را بار دیگر به مسئولین فدراسیون والیبال که همواره یکی از مخالفان دوتیمه شدن گنبد بودند، دیکته کردند. 
 
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال وبه نقل از گنبد اسپورت،از آخرین سالی که گنبدی ها دو تیم همزمان داشتند حدود 9 سال می گذرد و مربوط به سال 1384 و حضور تیم های نئوپان و پادیسان گنبد می باشد و اکنون مسابقه روز چهارشنبه 26 آذرماه سال 93 بین دو تیم همشهری جواهری و تعاون شهرستان گنبد نخستین دیدار این دو تیم محسوب میشود و هواداران والیبال گنبد پس از چند سال دوباره شاهد دربی دیگر در پایتخت والیبال ایران بودند که در یک بازی زیبا تیم جواهری توانست تعاون را از پیش رو بردارد. 
 
 
 
رقابت تیم های جواهری و تعاون در آخرین هفته نیم فصل در حالی انجام می گرفت که جواهری ها با 6 امتیاز در مکان پنجم و تعاونی ها با 5 امتیاز در مکان ششم جدول هفت تیمی گروه یک مسابقات قرار داشتند و رقابت میلیمتری این دو تیم در کسب امتیاز کاملا قابل مشاهده بود. 
 
در شروع مسابقه انتظار ها از تماشاگران که چه تیمی را تشویق خواهند کرد ذهن هر کسی را مشغول می کرد اما این تماشاگران بودند که تصمیم به تشویق هر دو تیم داشتند و هرگاه هر تیمی که امتیاز میگرفت آن تیم تشویق می شد. صحنه های زیبایی از تشویق های تماشاگران در سالن المپیک گنبد دیده می شد که بدون تعصب به بازیکن خاصی در کل مسابقه هر دو تیم را تشویق می کردند. 
 
حساس ترین موضوعی که قبل از شروع مسابقه جدا از اینکه نتیجه چه رقم بخورد ، موضوع تشویق تماشاگران بود که آقای یوسف رحیمی لیدر ورزشی شناخته شده و محبوب گنبدی ها با لباس شخصی وارد سالن المپیک شد و نشان داد که در زمینه نام های گنبدی بی طرف و یا هوادار هر دو تیم می باشد. 
 
از نکات قابل توجه هر دو تیم گنبدی موضوع بومی بودن کادر فنی هر دو تیم می باشد که یک گروه با کوله باری از تجربه در تیم جواهری و گروهی دیگر جوان و آینده دار در تیم تعاون در حال فعالیت و تلاش بودند که با این اوصاف می توان به آینده ای پر بار در زمینه مربیان والیبال در گنبد امیدوار بود. 
 
 
 
از همان ست اول که نتیجه 25 بر 17 به سود تیم جواهری گنبد رقم خورد بازیکن به نام امین حسن زاده در تیم جواهری گنبد نشان داد که از انگیزه فوق العاده بالایی برخوردار هست و با کسب امتیازات متعدد ، آمادگی بدنی خود را به تیم حریف دیکته کرد. 
 
بای هان دوجی سکان دار تیم جواهری در مسابقه حساس دربی شهر گنبد بار دیگر به حمید محمد آلق لیبروی جوان خود اعتماد کرد و هادی سیدنیاز ملی پوش تیم ملی جوانان دیگر لیبروی تیم جواهری در لیست 12 نفره حضور نداشت. 
 
از موارد بسیار زیبا و قابل تقدیر تیم والیبال تعاون گنبد نقش نهادن تصویر مرحوم نوری آزمون و غیاث الدین صحنه روی لباس بازیکنان بود. مرحوم نوری آزمون مربی بزرگ والیبال گنبد که قهرمانی های دهه شصت والیبال گنبد را در جایگاه مربی گری رقم زده بود و مرحوم غیاث الدین صحنه نیز یکی از بهترین بازیکنان زمان خود در تیم های گنبد و پیکان تهران بوده است. 
 
 
دیگر جوان بومی منطقه از تیم جواهری گنبد بنام وفا زیتونلی در طول کل مسابقه نشان داد که از انگیزه و آمادگی خوبی برای رویارویی با دیگر همشهریان خود دارد و برای اثبات توانایی هایش با تلاش زیاد امتیازات متعددی را برای تیم خود کسب کرد. 
 
 
در ست دوم زمانی که تعاونی ها برای جبران شکست ست اول وارد میدان شدند و در شروع چند امتیاز متوالی کسب کردند ، بازیکن با تجربه و محبوب گنبدی ها پس از کسب یکی از امتیازات توپ والیبال را با پایش شوت کرد که داور به بازیکن مذکور تذکر داد. این حرکت رحمان رئوفی نشان از فشار زیاد مسابقه بر تیم تعاون گنبد بخاطر واگذار کردن ست نخست بود که آنها در حال خروج از این استرس ورزشی بودند. 
 
در تیم تعاون گنبد جوان پر انرژی همچون فرهاد یلمه حضور داشت که با وجود انگیزه بالای این بازیکن برای رقابت در دربی کمتر مورد استفاده آقای عظیم جزیده قرار گرفت و فرصت بازی کمی به این بازیکن داده شد. برخلاف بازیکنان با تجربه هر دو تیم جوان تر ها کم اشتباه و پر انگیزه نشان دادند. 
 
 
 
رقابت دیدنی و محسوس عبدا.. ناظری در مقابل مهران زارع صحنه های بسیار زیبایی را به وجود آورد دو بازیکنی که سال گذشته در تیم جواهری هم تیم بودند امسال در مقابل هم هنرنمایی کردند. هر دو بازیکن از بازیکنان با تجربه لیگ برتر والیبال ایران هستند که سالها تجربه بازی در بالاترین سطح والیبال کشور را دارند. 
 
کارت زردی که تیم والیبال تعاون گنبد در ست سوم بخاطر اعتراض به داور مسابقه گرفت پایان اخطارهای تیم و بازیکنان تعاون در این مسابقه نبود و در ادامه در ست چهارم اعتراض شدید حمید چوگان به رای داور منجر شد تا کارت قرمز نیز به تیم تعاون گنبد داده شود. البته اشتباهات داوری وجود داشت که باعث شد تا برخی بازیکنان باتجربه ای همچون حمید چوگان و رحمان رئوفی نیز به رای داور اعتراض خود را اعلام کنند. 
 
 
 
مامورین محترم نیروی انتظامی در سالن المپیک گنبد باز هم حاشیه ساز شدند، عکاس ویژه فدراسیون والیبال که در حال عکاسی مسابقه والیبال بود توسط یکی از مامورین از ادامه کارش ممانعت شد. کلیه مسئولین حاضر در سالن به ویژه نماینده فدراسیون والیبال در سالن این عکاس را تایید کردند اما مامور نیروی انتظامی باز هم اجازه عکاسی به این عکاس نداد و عکاس ویژه فدراسیون والیبال سالن المپیک را ترک کرد. متاسفیم برای این ناهماهنگی ها و عدم تعریف وظایف برای حاضرین در سالن که همواره در سالن المپیک حاشیه ساز می باشد. 
 
 
 
در نهایت شکست تیم تعاون مقابل جواهری را از نظر کادر فنی می توان به شکست شاگرد قدیم مقابل استاد خودش جمله بندی کرد که زمانی عظیم جزیده در تیم های گنبد به عنوان بازیکن زیر نظر مربی گری آقای بای محمد دوجی سابقه شاگردی دارد. 
 
از مسئولین محترم میتوان به حضور آقای عباسی نماینده محترم مردم شهرستان گنبد در مجلس، آقای علی پورمندی رئیس شورای شهر گنبد، عدم حضور فرماندار گنبد اما حضور آقای جعفری معاونت ورزش دوست فرمانداری و آقای نورانی ریاست هیئت والیبال استان را می توان نام برد که در این بین حضور آقای نورانی را در شهر گنبد بعد از گذشت رقابت های یک نیم فصل به فال نیک می گیریم که در روزهای باقیمانده سال باز هم به پایتخت والیبال ایران سری بزند. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/پایان/

شهراورد گنبد , والیبال , دربی , تعاون گنبد , جواهری گنبد , عکس , حواشی , محسن علی پور , تصاویر , ورزش ,
نویسنده : mohsenred بازدید : 497 تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 نظرات : 0
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش

آدرس جدید خبرگزاری والیبال ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021

ویدیو آموزش نکات و تکنیک های خاص والیبال !

قانون جدید برای ثبت‌نام تیم‌ها در لیگ ملت های والیبال 2021 / درخواست ویزا برای خط خورده ها!

ویدیو خلاصه دیدار جنجالی و حاشیه ای ایران - لهستان / معروف در برابر کوبیاک !

آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال !

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !

شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر !

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون !

سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟

تقویم رویداد های والیبال باشگاه های آسیا 2021 تغییر پیدا کرد

ویدیو / چکیده ای از اردوی تیم ملی والیبال از زبان پوریا فیاضی

برنامه مسابقات تیم ملی در لیگ ملت های 2021 اعلام شد

16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟!

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد / برگزاری به شیوه لیگ ملت های والیبال !

حضور پررنگ والیبالیست های گلستانی در اردو های تیم ملی !

ویدیو / عثمانی خوانتورنا بهترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا 2021

نویسندهپاسخ
اسامی 17 بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 مشخص شد adelkhoje
نقل و انتقالات های جنجالی ارومیه بر علیه تیم ها adelkhoje
ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 + برنامه بازی ها به وقت ایران adelkhoje
بهبودی : مسائل مالی در جدایی‌ام دخیل نبود ! adelkhoje
تصویب تقویم پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا adelkhoje
خوش خبر: اردوی تیم ملی جای مذاکره نیست، تذکر دادیم adelkhoje
تندروان:شخصیت قهرمانی را در ارومیه نهادینه می‌کنیم|می خواهیم فیاضی، شری adelkhoje
خداحافظی چهار ملی پوش از اردوی تیم ملی والیبال adelkhoje
آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال ! adelkhoje
تمرینات برای تکنیک ساعد در ورزش والیبال / آموزش تصویری adelkhoje
رشد عجیب و غریب قرار داد بازیکنان لیگ برتر والیبال ! adelkhoje
مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان ! adelkhoje
رضایی جانشین احتمالی تندروان در فولاد سیرجان ؟ adelkhoje
شهنازی : رفتار برخی بازیکن ها ارزش و تعهد اخلاقی را ازبین می برد ! adelkhoje
شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر ! adelkhoje
ویلفردو لئون در آستانه بازگشت به لیگ والیبال روسیه ! adelkhoje
حضور ایتالیا با تیم دوم در لیگ ملت های 2021 والیبال adelkhoje
رخنه دلال‌ها به اردوی تیم ملی ! adelkhoje
اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون adelkhoje
آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی ! adelkhoje
گزارشی از آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ اردیبهشت 1400 adelkhoje
جزیده : با اضافه شدن عبادی پور تیم ملی کامل می شود adelkhoje
شبیه سازی رقابت های والیبال المپیک ژاپن انجام گردید adelkhoje
16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟! adelkhoje
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند adelkhoje