در اینستاگرام منتظر حضور شما هستیم
عضویت در پیج اینستاگرام والیبال فروم

آق محمد سلاق:فدراسیون برای والیبال ساحلی کاری نکرده است/فقط به نورچشمی ها می رسند!!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تلیغات تلیغات
آق محمد سلاق:فدراسیون برای والیبال ساحلی کاری نکرده است/فقط به نورچشمی ها می رسند!!
آق محمد سلاق:فدراسیون برای والیبال ساحلی کاری نکرده است/فقط به نورچشمی ها می رسند!!

خبرگزاری ورزش والیبال :بازیکن قدیمی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با گلایه از ˈبی توجهی فدراسیون ˈ به این رشته ورزشی گفت: مسئولین کمیته والیبال ساحلی فقط به نورچشمی های خود توجه می کنند.

آق محمد سلاق در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال هاست تمرین می کنم و در رقابت های مختلف پرچم کشورم را بالا برده ام اما فدراسیون در مقابل هیچ کاری برای ما نکرده است.

وی ادامه داد: قرار بود این هفته برای شرکت در تور آسیا راهی چین شویم اما دانشگاه آزاد که قرار بود اسپانسر ما در این رقابت ها باشد حاضر نشد پولی به ما بدهد. بدون پول دیگر انگیزه ای برای شرکت در مسابقات ندارم.

خبرگزاری ورزش والیبال :بازیکن قدیمی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با گلایه از ˈبی توجهی فدراسیون ˈ به این رشته ورزشی گفت: مسئولین کمیته والیبال ساحلی فقط به نورچشمی های خود توجه می کنند.

آق محمد سلاق در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال هاست تمرین می کنم و در رقابت های مختلف پرچم کشورم را بالا برده ام اما فدراسیون در مقابل هیچ کاری برای ما نکرده است.

وی ادامه داد: قرار بود این هفته برای شرکت در تور آسیا راهی چین شویم اما دانشگاه آزاد که قرار بود اسپانسر ما در این رقابت ها باشد حاضر نشد پولی به ما بدهد. بدون پول دیگر انگیزه ای برای شرکت در مسابقات ندارم.

** فدراسیون به والیبال ساحلی بی توجهی می کند

سلاق تاکید کرد: فدراسیون والیبال به رشته ساحلی هیچ اهمیتی نمی دهد در حالی که مسئولین همواره مدعی هستند که تمام امکانات را در اختیار این رشته گذاشته اند. ما هیچکدام از امکاناتی که ادعای آن را دارند را ندیده ایم.

وی افزود: کیفیت زمین ساحلی فدراسیون در حد یک زمین خاکی است. اردوهای ما بسیاری مواقع در این زمین برگزار می شود در حالیکه علاوه بر کیفیت پایین ماسه، شرایط آب و هوایی تهران نیز با کشورهایی که باید در آن مسابقه دهیم فرق می کند.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: این ها درد والیبال ساحلی ایران است اما هیچگاه مسئولین فدراسیون و کمیته ساحلی از بازیکنان نپرسیدند که شما چه مشکلاتی دارید. امکانات ما در مقایسه با دیگر کشورهای آسیایی در حد صفر است.

** مصاحبه خجسته انگیزه ما برای قهرمانی در آسیا شد

سلاق خاطرنشان کرد: پیش از بازی های آسیایی گوانگجو شش ماه در تهران اردو داشتیم در حالی که می دانستیم این اردو به ضرر ماست. بهتر بود به جای تهران در کیش، رودسر یا رامسر اردو برگزار می شد که هم آب و هوا و هم زمین بهتری دارند.

وی گفت: برای نخستین بار در بازی های آسیایی شرکت کردیم و فقط با یک باخت پنجم شدیم. این شکست هم در مقابل تیمی بود که بارها در مسابقات مختلف بین المللی شرکت کرده است. پس از این مسابقات هیچکس پیگیری نکرد که ما چه مشکلی داشتیم که در این بازی باختیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی افزود: در آن زمان احمد خجسته که ریاست کمیته والیبال ساحلی را بر عهده داشت با رسانه ها مصاحبه کرد و مدعی شد که ما عمدا در این مسابقات باختیم. برخورد بسیار بدی که با ما شد کار را به جایی رساند که می خواستم ورزش را کنار بگذارم اصرار حمید موحدی من را در والیبال ساحلی نگه داشت.

وی تصریح کرد: هنوز آن مصاحبه ها را نگه داشته ام و همان حرف ها انگیزه ای شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مقام نخست دست پیدا کنیم و ثابت کنیم که در مورد ما اشتباه کرده اند.

** وقتی حقوقی ندارم خرج خانواده ام را چه کسی می دهد؟

سلاق گفت: در بازی های آسیایی پنجم شدیم و پس از آن در آسیا قهرمان اما هیچ کاری برای ما نکردند. شش ماه است به اردو می رویم اما هیچ حقوقی به ما داده نمی شود. سوال من این است که در این شرایط خرج خانواده من را چه کسی باید تامین کند؟ پیش از بازی های آسیایی از مسئولین فدراسیون خواستیم که اگر نمی توانند به ما حقوق بدهند حداقل اردو را در شهر خودمان برگزار کنند تا به خانواده هایمان رسیدگی کنیم اما با این خواسته ما مخالفت کردند.

وی افزود: پیش از بازی های آسیایی گوانگجو کمیته ملی المپیک به تمام ورزشکاران حاضر در این مسابقات پنج میلیون تومان داد اما پس از گذشت دو سال از این بازی ها هنوز ما این مبلغ را نگرفته ایم و فدراسیون هم قدمی برای دادن حق ما برنداشته است.

** 206 تبدیل شد به واحدهای 500 هزار تومانی

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: پیش از رقابت های قهرمانی آسیا حمید موحدی از طرف رییس فدراسیون والیبال گفت که برای رتبه نخست این مسابقات خودرو 206 به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است. شاید چون هیچکس فکر نمی کرد ما به قهرمانی برسیم این پاداش را تعیین کرده بودند.

وی افزود: پس از اینکه با قهرمانی به کشور بازگشتیم ابتدا گفتند که به جای خودرو، 20 میلیون تومان وجه نقد دریافت می کنیم. این 20 میلیون بعدا تبدیل شد به 20 سکه بهار آزادی و در نهایت ظاهرا تبدیل شد به 20 واحد حواله که هنوز نگرفته ایم و ظاهرا 500 هزار تومانی است که جمعا می شود 10 میلیون تومان!

** تا لیگ نباشد هیچ پیشرفتی نمی کنیم

سلاق گفت: تا یک روز قبل از مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه تیم ما اسپانسری نداشت و معلوم نبود بتوانیم در این رقابت ها شرکت کنیم. این در شرایطی است که ما در تمام مسابقات داخلی روی سکو می رویم.

وی افزود: تا زمانی که والیبال ساحلی لیگ نداشته باشد تا بازیکنان به طور مداوم تمرین کنند و منبع درآمدی داشته باشند هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت. در حال حاضر مشخص نیست دوره بعدی مسابقات قهرمانی کشور چه زمانی و در چه شهری برگزار می شود تا ما خود را آماده نگه داریم.

** برای لیگ همه چیز داریم جز اسپانسر

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: برای برگزاری این لیگ همه شرایط مثل بازیکنان خوب و زمین های با کیفیت وجود دارد. نداشتن اسپانسر تنها مشکل در راه برگزاری لیگ والیبال ساحلی است.

وی ادامه داد: فدراسیون برای حل این مشکل باید فکری کند و رسانه ها هم با حمایت از والیبال ساحلی اسپانسر ها را به سوی این رشته جذب کنند.

** نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بسیار بد است

قهرمان والیبال ساحلی ایران درباره دو دوره مسابقات سال 91 در نور و ارومیه گفت: نحوه برگزاری این مسابقات نسبت به سال های گذشته بسیار بد شده است. در هر دو مسابقه خیلی دیر درباره زمان و مکان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: نحوه قرعه کشی رقابت ها هم مشکلات زیادی دارد. در تمام مسابقات گروه بندی باید در چهار یا شش گروه انجام شود و برنامه مسابقات تا فینال نیز مشخص باشد اما در رقابت های ارومیه شش گروه داشتیم و مشخص نبود پس از صعود چه تیمی با چه تیمی بازی خواهد داشت. این مسائل باعث به وجود آمدن حرف و حدیث هایی میان بازیکنان شد.

** ظاهرا می خواهد از نورچشمی ها حمایت کنند

سلاق تاکید کرد: زمانی که در رقابت های نور درباره علت مشخص نبودن حریف بعدی تیم ها پرس و جو کردیم نادر انصاری دبیر کمیته والیبال ساحلی گفت که ما تشخیص می دهیم که برنامه رقابت ها به این شکل باشد تا کیفیت بازی ها بالا برود. انصاری مدعی بود این من هستم که تصمیم می گیرم چه کسی با چه کسی مسابقه دهد.

وی افزود: به نظر می رسد در کمیته والیبال ساحلی کسانی هستند که می خواهند از برخی ورزشکاران حمایت کنند. از رییس کمیته می خواهم به این مسائل رسیدگی کند. همه بازیکنان باید در چشم فدراسیون یکسان باشند.

** با موحدی و خجسته برخورد بدی شد

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی گفت: ممکن است حمید موحدی و احمد خجسته ایراداتی در کار خود داشته باشند اما باید بدانیم که این دو نفر زحمات زیادی برای والیبال ساحلی کشیدند اما فدراسیون آنها را به شکل بدی کنار گذاشت.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که موحدی از تمام زندگی خود برای والیبال ساحلی زد.

** برنامه ای برای قهرمانی آسیا ندارند

سلاق گفت: دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی کشور در چین برگزار می شود اما نه کادر فنی تیم ملی مشخص است و نه کمیته ساحلی برنامه ای دارد.

وی افزود: فقط حرف از جوانگرایی می زنند اما هنوز هیچ اقدام عملی در این زمینه نشده است. بارها گفته ام که باید در رقابت های بین المللی یک تیم جوان و یک تیم باتجربه در کنار هم اعزام شوند. این کاری است که در تمام دنیا انجام می شود. ساخته شدن یک بازیکن والیبال ساحلی به حداقل شش سال زمان نیاز است و باید به جوانان فرصت داد.

** ما جایی نداشتیم اما نورچشمی ها در خوابگاه بودند

بازیکن قدیمی تیم ملی والیبال ساحلی ایران درباره کلاس مربیگری بین المللی تهران گفت: این برای نخستین بار بود که چنین کلاسی در ایران برگزار می شد و من هم نمی خواستم این فرصت را از دست بدهم. مدرس کلاس به نکات فنی و ریزی اشاره کرد که خیلی تلاش کردم در رقابت های قهرمانی کشور هم آنها را اجرا کنم.

وی افزود: با این وجود نحوه برگزاری کلاس بسیار بد بود. محل برگزاری آن هیچ امکاناتی نداشت و جایی برای استراحت ما در نظر گرفته نشده بود.

سلاق گفت: من به همراه چهار نفر دیگر از فدراسیون دوچرخه سواری جایی را به عنوان خوابگاه اجاره کردیم در حالی که نورچشمی های مسئولین کمیته ساحلی به صورت رایگان در خوابگاه فدراسیون والیبال اسکان داده شدند.

گفت و گو از : محمدحسین آجورلو


والیبال ساحلی , آق محمد سلاق ,
نویسنده : عادل خدرخوجه بازدید : 818 تاریخ : سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات : 0
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
کد امنیتی رفرش

آدرس جدید خبرگزاری والیبال ایران

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021

ویدیو آموزش نکات و تکنیک های خاص والیبال !

قانون جدید برای ثبت‌نام تیم‌ها در لیگ ملت های والیبال 2021 / درخواست ویزا برای خط خورده ها!

ویدیو خلاصه دیدار جنجالی و حاشیه ای ایران - لهستان / معروف در برابر کوبیاک !

آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال !

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !

شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر !

آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی !

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون !

سعید معروف در راه شهرداری ارومیه؟

تقویم رویداد های والیبال باشگاه های آسیا 2021 تغییر پیدا کرد

ویدیو / چکیده ای از اردوی تیم ملی والیبال از زبان پوریا فیاضی

برنامه مسابقات تیم ملی در لیگ ملت های 2021 اعلام شد

16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟!

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد / برگزاری به شیوه لیگ ملت های والیبال !

حضور پررنگ والیبالیست های گلستانی در اردو های تیم ملی !

ویدیو / عثمانی خوانتورنا بهترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا 2021

مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان !
اقدامی عجیب فدراسیون والیبال در رده بندی لیگ برتر 99
اسامی داوران و ناظران دیدار دوم نیمه‌نهایی
لیگ برتر والیبال ایران/ شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان به دنبال مسجل کردن صعودشان به فینال
بهنام محمودی : پتانسیل ستاره‌های ایران بیش از لیگ‌هایی مثل لیگ ترکیه است
بلا تکلیفی فدراسیون والیبال در انتخاب کمک آلنکو !
آرمات: اردوهای آماده‌سازی تیم نوجوانان از بهمن ماه آغاز می‌شود
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد: تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبد به چهار بازیکن جدید احتیاج دارد
آغاز دور برگشت لیگ والیبال همراه با ویدئو چک
حمزه زرینی توافقی از تیم هراز آمل جدا شد / هورسان رامسر با مرصاد آقاجانی به توافق رسید.
سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز و دو بازیکن آذرباتری محروم شدند
اولتیماتوم فدراسیون برای ثبت سیستمی قرارداد بازیکنان
دپارتمان آموزش دوره «زمان‌بندی تمرینات قدرتی» برگزار می‌کند
اعلام آرای کمیته انضباطی برای متخلفان تیم والیبال سایپا
احتمال تقسیم میزبانی ایران در مسابقات والیبال جوانان جهان
نویسندهپاسخ
اسامی 17 بازیکن تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 مشخص شد adelkhoje
نقل و انتقالات های جنجالی ارومیه بر علیه تیم ها adelkhoje
ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2021 + برنامه بازی ها به وقت ایران adelkhoje
بهبودی : مسائل مالی در جدایی‌ام دخیل نبود ! adelkhoje
تصویب تقویم پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا adelkhoje
خوش خبر: اردوی تیم ملی جای مذاکره نیست، تذکر دادیم adelkhoje
تندروان:شخصیت قهرمانی را در ارومیه نهادینه می‌کنیم|می خواهیم فیاضی، شری adelkhoje
خداحافظی چهار ملی پوش از اردوی تیم ملی والیبال adelkhoje
آشنایی کامل با تکنیک های مقدماتی والیبال / بخش سوم تکنیک سرویس در والیبال ! adelkhoje
تمرینات برای تکنیک ساعد در ورزش والیبال / آموزش تصویری adelkhoje
رشد عجیب و غریب قرار داد بازیکنان لیگ برتر والیبال ! adelkhoje
مرگ اخلاق در والیبال ایران/ عدم حرفه ای گری برخی از بازیکنان و مربیان ! adelkhoje
رضایی جانشین احتمالی تندروان در فولاد سیرجان ؟ adelkhoje
شهنازی : رفتار برخی بازیکن ها ارزش و تعهد اخلاقی را ازبین می برد ! adelkhoje
شروع نقل و انتقالاتی گنبدی ها / تمدید با کاپیتان چوگان ، جذب تاجر ! adelkhoje
ویلفردو لئون در آستانه بازگشت به لیگ والیبال روسیه ! adelkhoje
حضور ایتالیا با تیم دوم در لیگ ملت های 2021 والیبال adelkhoje
رخنه دلال‌ها به اردوی تیم ملی ! adelkhoje
اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون adelkhoje
آخرین وضعیت تیم پیکان / بازگشت در قامت یک مدعی قهرمانی ! adelkhoje
گزارشی از آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ اردیبهشت 1400 adelkhoje
جزیده : با اضافه شدن عبادی پور تیم ملی کامل می شود adelkhoje
شبیه سازی رقابت های والیبال المپیک ژاپن انجام گردید adelkhoje
16 تیمی شدن لیگ برتر والیبال به نفع والیبال ایران ؟! adelkhoje
شایعات از توافق محمدرضا تندروان با تیم شهرداری ارومیه خبر می دهند adelkhoje