header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 12 تیر 1403 - 3:28 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

12»
مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !
تعداد بازدید : 1687

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !




کاپیتان صربستان: ایران ما را تحت فشار گذاشت

 کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان می‌گوید برابر ایران تحت فشار بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استانکوویچ، کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان در نشست خبری دیدار برابر ایران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این مسابقه برنده شدیم. ایران نخستین تجربه‌ی لیگ جهانی را پشت سر می‌گذارد و با انگیزه‌ی بالایی به میدان می‌آید. من دو سه سال است که با این تیم مبارزه می‌کنم و از آنها شناخت دارم. درباره‌ی بازی نیز باید بگویم در این دیدار تحت فشار بودیم اما خیلی خوب مبارزه کردیم و توانستیم کار را به نفع خود تمام کنیم.

استانکوویچ ادامه داد: ما در دو ست اول ایران را شکست دادیم و فکر می‌کردیم ست سوم را نیز با پیروزی پشت سر می‌گذاریم اما در همین ست اشتباه‌های ما زیاد شد و ایران از این موقعیت به خوبی استفاده کرد. سرویس و دفاع خوب ایران در ست سوم ما را مغلوب کرد و ما حتی در ست چهارم نیز نتوانستیم به بازی برگردیم. خوشبختانه در ست پنجم بچه‌ها بهتر کار کردند و پیروز میدان شدند. امیدوارم در بازی دوم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

پوریا فیاضی: امیدوارم با برد یک‌شنبه مردم را خوشحال کنیم

 پوریا فیاضی پس از باخت ایران به صربستان ابراز امیدواری کرد، ملی پوشان در بازی‌های بعدی نمایش بهتری از خود ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پوریا فیاضی بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل صربستان اظهار کرد: ما دو ستی که صربستان را شکست دادیم کاملا برتر بودیم. احساس می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم و با کسب تجربه بهتر کار می‌کنیم. مردم ما سرمایه اصلی ورزش این مملکت هستند و همیشه از ما حمایت کرده‌اند. قطعا هیچ جای دنیا این‌ چنین شور و شعف ندارد و در طول بازی همواره ما را تشویق کردند. امیدوارم بازی بعد با پیروزی بر صربستان آنها را خوشحال کنیم.

پاسور ملی‌پوش تیم کاله: یک‌شنبه دوباره ایران را می‌بریم

 ولادیمیر پتکوویچ پاسور تیم ملی صربستان که در باشگاه کاله آمل توپ می‌زند گفت: در بازی دوم هم ایران را شکست می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ولادیمیر پتکوویچ پاسور تیم ملی صربستان پس از بازی مقابل ایران اظهار کرد: بازی خوبی بود. واقعا مردم پرشوری برای تماشای این مسابقه آمده بودند. خوشحالم که ایران را بردیم. این پیروزی سخت به دست آمد اما بازی بعدی را هم می‌بریم. ما اهداف بزرگی در لیگ جهانی داریم و مطمئن باشید که برای پیروزی می‌جنگیم.

فرهاد ظریف: صربستان با تجربه‌تر بود

لیبروی ایران پس از شکست ایران در نخستین دیدار برابر صربستان تجربه را عامل برتری میهمان دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد ظریف بعد از شکست مقابل صربستان اظهار کرد: خوشحالم که بازی برابری را مقابل صربستان ارایه دادیم. تنها با 2 اختلاف امتیاز نسبت به این تیم شکست خوردیم. آنها تجربه بیشتری از ما در لیگ جهانی داشتند. در امتیازهای حساس قدری باتجربه‌تر کار کردند. البته ما هم خوب به بازی برگشتیم. به هر حال والیبال مساوی ندارد. خوشحالم که مردم ما والیبال را می‌فهمند و در پایان بازی ما را به خاطر تلاشمان تشویق کردند.

فرهاد قائمی: چیزی از حریف کم نداشتیم

قدرتی‌زن چپ دست ایران پس از باخت 3 بر 2 مقابل صربستان گفت: از حریف چیزی کم نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد قائمی دریافت‌کننده قدرتی ایران پس از این شکست اظهار کرد: ما هیچ چیز از حریف کم نداشتیم و پایاپای بازی کردیم. شاید قدری تجربه آنها بیشتر از ما بود و همین موضوع باعث شکست ما شد. اما خوشحالم که جنگیدیم و راحت نتیجه را واگذار نکردیم. من ممنون و شرمنده هوادارنی هستیم که به سالن آمدند و امیدوارم که در بازی برگشت جبران کنیم.

تشکری: یک‌شنبه باخت به صربستان جبران می‌کنیم

به گزارش ایسنا، آرمین تشکری پس از شکست مقابل صربستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما پایاپای با حریف پیش رفتیم و در گیم پنجم باختیم. خوب کار کردیم اما امتیازهای پایانی به هر حال باید به سود یکی از دو تیم تمام می‌شد.

وی درباره بازی بعدی در روز یکشنبه گفت: ما بازی بعدی برای برد به میدان می‌رویم و با انگیزه‌ای که داریم و حضور این هواداران پرتعداد ان‌شاءالله نتیجه را جبران می‌کنیم.

موسوی: با بردن هم می‌شود تجربه کسب کرد

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی‌پوشان باید در گرفتن امتیازهای پایانی دقت بیشتری به خرج دهند.

محمد موسوی پس از بازی مقابل صربستان در کنفرانس خبری اظهار کرد: ما مقابل صربستان خوب بازی کردیم اما بازیکنان باید بیشتر فکر کنند تا بتواتنند این بازی‌ها را ببرند و خودمان هم فکر کنیم که بازی‌ها را می‌توانیم ببریم که نتایج حساس را به سود خود تماام کنیم.

وی ادامه داد: ما با بردن هم می‌ توانیم چیز یاد بگیریم. فقط نباید ببازیم تا تجربه کسب کنیم. به نظر من باید بهتر کار کنیم تا پوئن‌های پایانی را به سود خود تمام کنیم.







جمعه 31 خرداد 1392 - 20:29
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 16 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rain76 - gonbad172 - sabih - farshidfx - haniye - parhamjj - kenny - muhammed - negar000 - niknaz - ggghazal - mortaza - breath - alireza - mohsen75 - zahra-mt -

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

پاسخ 1 : مصاحبه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

 سرمربی صربستان: خوشحالم ایران را در این جو سنگین بردیم/تعویض ولاسکو بازی را عوض کرد

سرمربی تیم والیبال صربستان در کنفرانس خبری پس از پیروزی مقابل ایران گفت: خوشحالم که مقابل این همه هوادار و در جو سنگین سالن آزادی پیروز شدیم.

کولاکوویچ سرمربی تیم والیبال صربستان در کنفرانس خبری پس از بازی با ایران اظهار کرد: بازی سختی بود. ما دو ست خوب بودیم اما سرویس‌های هدف‌دار حریف در ست‌های سوم و چهارم توانست روند بازی را تغییر دهد. خوشحالم که در ایران و مقابل این همه تماشاگر به پیروزی رسیدیم. واقعا تماشاگران جو سختی را برای ما ایجاد کردند و موفق شدیم در این جو سنگین پیروز میدان باشیم.

وی افزود: آقای ولاسکو یک تعویض خوب در ست سوم انجام داد و همین موضوع باعث شد که آنها کار را به تساوی بکشند. ایرانی‌ها خیلی خوب سرویس زدند و دفاع خوبی داشتند و از ست سوم به بعد کم‌اشتباه بودند. آنها تنها چند اشتباه داشتند اما ما موفق شدیم در امتیازهای پایانی کار را تمام کنیم.

کولاکوویچ در پاسخ به پرسشی که بازی بعدی ایران و صربستان را چگونه می‌بینید گفت: هنوز به بازی دوم فکر نکرده‌ام. از همین حالا باید برای آن بازی برنامه‌ریزی کنیم. ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدواریم در بازی دوم هم موفق باشیم.

سرمربی تیم والیبال صربستان در پاسخ به این پرسش که خبرنگاری با کنایه به دو تعویض‌های ولاسکو از کولاکوویچ پرسید شما چرا در صربستان دو تعویضه نمی‌کنید، اظهار کرد: بازیکنان من خوب کار می‌کنند و وقتی تیم خوب نتیجه می‌گیرد نیازی به تعویض نمی‌بینم.






جمعه 31 خرداد 1392 - 20:31
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 13 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:gonbad172 - rain76 - sabih - farshidfx - haniye - parhamjj - muhammed - niknaz - ggghazal - mortaza - alireza - mohsen75 - zahra-mt -

rain76 آفلاین




ارسال‌ها :2454

عضويت:11 /12 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

تشکرها :20320

تشکر شده :15230

پاسخ 2 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

ممنون داداش عادل ............



جمعه 31 خرداد 1392 - 20:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 7 کاربر از rain76 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:gonbad172 - adelkhoje - haniye - muhammed - mortaza - alireza - mohsen75 -

gonbad172 آفلاین




ارسال‌ها :1446

عضويت:13 /3 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ازادشهر

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :17854

تشکر شده :16581

پاسخ 3 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

ممنونننننننننننننننن
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده....
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره...
بهم انگیزه خیلی بالایی میده.........

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جمعه 31 خرداد 1392 - 20:32
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 7 کاربر از gonbad172 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:rain76 - adelkhoje - haniye - muhammed - mortaza - alireza - mohsen75 -

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

پاسخ 4 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

جروبحث ولاسکو با خبرنگاران: تا هستم کاری که اعتقاد دارم را انجام می‌دهم

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری از تاکتیک‌ها و تعویض‌هایش دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از بازی برابر صربستان که با شکست 3 بر 2 ایران همراه بود، اظهار کرد: ما در این مسابقه توقع داشتیم که حریف را شکست دهیم اما باختیم. شانس پیروزی برابر صربستان را داشتیم اما حریف در این بازی برنده شد. با این حال در حالی که دو ست را واگذار کرده بودیم به مسابقه برگشتیم و توانستیم بازی را برابر کنیم. حتی در ست پایانی نیز مسابقه تا 16 بر 16 مساوی پیش رفت.

وی ادامه داد: در ست نخست، پشت خط زن صربستان با سرویس‌های خوبی که داشت ما را آزار داد و از طرف دیگر ما نیز در دو ست اول سرویس‌های خوبی نداشتیم که این مساله در ست‌های سوم و چهارم برعکس شد و این ما بودیم که بهتر کار می‌کردیم. به نظر من یکی از اتفاق‌های خوب در بازی استفاده از شهرام محمودی بود که خیلی خوب بازی کرد. ما از ست دوم به بعد نیز از آقای معروف پاسور تیم خواستیم تا بیشتر با بازیکنان سرعتی ما کار کند.

ولاسکو ادامه داد: در این برنامه تشکری و موسوی نیز خیلی خوب کار کردند و به نظر من نتیجه‌ی مناسبی گرفتند. در هر حال همیشه ما از مسابقه با صربستان چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. درسی که ما امروز گرفتیم استفاده از دفاع بود نه این‌که از آن فرار کنیم. ما امروز دفاع خوبی داشتیم و به طور مثال می‌توانم از عملکرد شهرام محمودی حرف بزنم. نکته ی دیگری که در تیم ایران قابل قبول بود جنگندگی بازیکنان است که تا توپ آخر برای پیروزی مبارزه کردند. در نشست خبری پیش از بازی قول داده بودیم که نمایش قابل قبولی داشته باشیم که این اتفاق افتاد. برای این‌که برابر صربستان برنده شویم باید در چیزهای دیگر بهتر باشیم.

در ادامه خبرنگاری از ولاسکو پرسید اختلاف امتیازهایی که در ست‌ها ایجاد شد می‌تواند نوید پیروزی ایران در بازی دوم باشد؟ که سرمربی ایران پاسخ داد: خیر، مهم نیست در گیم‌ها با چه اختلافی شکست خوردیم و برنده شدیم. مهم این‌جاست که کدام تیم در انتها پیروز میدان بود. صرب‌ها در نهایت این بازی سه گیم برنده شدند و ما در دو گیم برنده بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خوشحالم که بازیکنانم این اعتماد به نفس را پیدا کردند که مقابل تیم‌های بزرگ هم خوب بازی کنند. مسابقات لیگ جهانی برای ما خیلی مهم است. خوشحالم که در این سطح از والیبال بازی می‌کنیم. امروز سطح بالایی از والیبال را شاهد بودیم. قطعا در هفته‌های آینده مقابل ایتالیا و تیم‌های قدرتمندتر هم یاد می‌گیریم که چگونه کار کنیم. فراموش نکنید که ایران در نخستین سال حضورش در لیگ جهانی به دنبال کسب تجربه بود.

سوال: دو تعویض‌های ما هیچ وقت جواب نمی‌دهد، چرا اصرار دارید که در هر بازی دو تعویضه کنید. ما در برابر صربستان سه گیم باختیم که شما دو تعویضه کردید و دو گیمی را بردیم که دوتعویضه نکرده بودید.

ولاسکو پاسخ داد: فکر می‌کنم که سعید معروف در دفاع خط در امتیازهای بالا کارآیی مناسبی ندارد و اگر مهدوی بتواند در این پست چند دفاع خوب ارایه دهد قطعا برای ما مفید خواهد بود. قبلا هم گفته‌ام گاهی دو تعویضه‌ها جواب می‌دهد و گاهی هم جواب نمی‌دهد. در این بازی هم مهدوی توانست یک توپ را زخمی کند. شاید در بازی‌های بعد بتواند کاملا آن را دفاع کند. من فقط برای آگاهی خاطر روزنامه‌نگاران می‌گویم که در 10 سال گذشته همه تیم‌های خوب و مطرح دنیا دو تعویضه کرده‌اند و این‌طور نیست که این سیستم جدیدی باشد. اگر تیم برزیل هم به ایران بیاید می‌توانید از آنها بپرسید که چقدر دو تعویضه انجام می‌دهند. به هر حال من به این سیستم اعتقاد دارم و آن را انجام می‌دهم.

سوال: چه اتفاقی باید بیفتد که شما از اصرار به این دوتعویضه‌ها دست بردارید. در انتخابیه المپیک به همین دلیل مقابل صربستان شکست خوردیم. در بازی مقابل روسیه هم دوتعویضه جواب نداد. حالا هم به خاطر اصرار شما نتیجه را به صربستان واتگذار کردیم. چه زمانی به این نتیجه می‌رسید که بهتر است دوتعویضه نکنید؟

ولاسکو پاسخ داد: زمانی که مربی‌تان را عوض کنید تا زمانی که من مربی هستم کاری انجام می‌دهم که به آن اعتقاد دارم.






جمعه 31 خرداد 1392 - 20:33
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 10 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:rain76 - sabih - farshidfx - haniye - muhammed - niknaz - ggghazal - mortaza - alireza - mohsen75 -

rain76 آفلاین




ارسال‌ها :2454

عضويت:11 /12 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

تشکرها :20320

تشکر شده :15230

پاسخ 6 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

ولاسکو: صربستان نشان داد چگونه از دفاع استفاده
کنیم



سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی در برابر صربستان به ما
یاد داد چگونه از دفاع استفاده کنیم و امتیاز بگیریم.
به گزارش روابط عمومی
فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با صربستان گفت: بازی
امروز دو نکته داشت اول اینکه باید می بردیم، اما باختیم. دوم اینکه با توجه به
شکست در دو ست توانستیم به بازی برگردیم.
وی با بیان اینکه دو ست اول پشت خط زن
صربستان سرویس های خوبی زد و ما را رنج داد، گفت: از ست سوم ما هم سرویس هایمان خوب
شد و توانستیم امتیاز بگیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: شهرام
محمودی که به بازی آمد، خوب بازی کرد و بعد از ست دوم از پاسورها خواستم با موسوی
بیشتر بازی کنند.
وی با تاکید بر اینکه من فکر می کنم صربستان به ما نشان داد
چگونه از دفاع استفاده کنیم، گفت: در بازی امروز جنگندگی بازیکنان خیلی خوب بود و
تا آخر بازی ادامه داشت که این نکته مهم این بازی است.
ولاسکو در ادامه با بیان
اینکه دیروز هم قول دادم که یک بازی خوب انجام دهیم ودادیم، افزود: برای پیروز شدن
باید بهتر شویم. مهم نیست با چه اختلافی ست ها را ببریم، مهم پیروزی در میدان است
که صربستان پیروز این میدان بود. بازیکنان صربستان با اعتماد به نفس بازی کردند و
این خیلی برای والیبال ایران خوب است، باید از این تیم ها یادبگیریم چگونه با قدرت
های والیبال بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پس فردا دو باره با صربستان
بازی داریم و هفته آینده نیز با ایتالیا بازی داریم که خیلی مشکل است و باید بهتر
شویم.
ولاسکو در پاسخ به خبرنگاران در مورد اصرارش به تعویض های همیشگی که نتیجه
نمی دهد، گفت: باید تکنیک ها مختلف به دفعات تمرین شود. من فکر می کنم این تعویض
هاخوب است و شرایط ایده آل برای ایران رقم می زند. باید تمرین بیشتر روی این تکنیک
داشته باشیم تا بهتر شوند. امروز نمی توانم بگویم این تعویض ها کارایی نداشت. به
عملکرد تیم ها مقابل نیز برمی گردد.
اگر روزنامه نگاران ایران از این موضوع
ناراحتند باید سرمربی تیم ملی والیبال ایران را عوض کنند



جمعه 31 خرداد 1392 - 20:55
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 11 کاربر از rain76 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:little_girl - farshidfx - muhammed - shaghayegh13 - farnoosh9 - adelkhoje - haniye - sabih - mortaza - alireza - mohsen75 -

farshidfx آفلاین




ارسال‌ها :1818

عضويت:4 /3 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:کرمانشاه

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :2998

تشکر شده :7647

پاسخ 7 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

به نظرم امروز در ست اول 2 تعویضه ولاسکو خوب جواب داد و با سرویسهای خوب معروف چند امتیاز گرفتیم
ولی او امتیاز پایانی ست اول که غفور تک دفاع شد خیلی رو اعصاب بود

شاید شیطان عاشق حوا بود که هیچگاه به ادم سجده نکرد
جمعه 31 خرداد 1392 - 20:55
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 8 کاربر از farshidfx به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:adelkhoje - haniye - rain76 - sabih - muhammed - mortaza - alireza - mohsen75 -

haniye آفلاین




ارسال‌ها :595

عضويت:31 /4 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :6016

تشکر شده :19195

پاسخ 8 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

ممنون






از دست این فیاضیاون چی بود آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی روزگار
ولی خوشم اومد....خیلی بهتر بازی کردیم در مقابل این ایچ ایچیا...کلن بازیه قشنگی بود وژدانن
اینم بگم که حمزه خیلی بد بود....

جمعه 31 خرداد 1392 - 20:59
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 7 کاربر از haniye به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:adelkhoje - rain76 - sabih - muhammed - mortaza - alireza - mohsen75 -

sama_b آفلاین




ارسال‌ها :240

عضويت:31 /4 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

تشکرها :182

تشکر شده :1235

پاسخ 9 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

ولی خوب جوابه خبرنگارا رو داده تو بازی با روسیه مهدوی با سرویساش 3 امتیاز پشت هم گرفت..
وبلاگ من:www.khanehvolleyball.blogfa.com سر بزنید خوش حال میشم...


برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !

پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی.

جمعه 31 خرداد 1392 - 21:39
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 6 کاربر از sama_b به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:adelkhoje - muhammed - rain76 - mortaza - alireza - mohsen75 -

kara آفلاین




ارسال‌ها :1013

عضويت:20 /6 /1391

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :4870

تشکر شده :9716

پاسخ 10 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

ولی ما ست دوم و برده بودیم....که با دو تعویضه ولاسکو ست و واگذار کردیم....رو اعصابه من بود...............

                                                ♥.ســـــــــــــــیروان خســــــــــــــــــــــــروی.♥


شنبه 01 تیر 1392 - 00:21
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از kara به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:muhammed - rain76 - mortaza - alireza - mohsen75 -

ggghazal آفلاین




ارسال‌ها :1630

عضويت:28 /4 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :8825

تشکر شده :5868

پاسخ 11 : مصاحبه بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

فرهاد قائمی: چیزی از حریف کم نداشتیم



بیگ لایک


شنبه 01 تیر 1392 - 03:22
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 6 کاربر از ggghazal به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:adelkhoje - rain76 - rrrr - alireza - breath - mohsen75 -
12»






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان