header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 6:43 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور


adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

پاسخ 1 : مصاحبه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران و صربستان بعد از اولین دیدار !

 سرمربی صربستان: خوشحالم ایران را در این جو سنگین بردیم/تعویض ولاسکو بازی را عوض کرد

سرمربی تیم والیبال صربستان در کنفرانس خبری پس از پیروزی مقابل ایران گفت: خوشحالم که مقابل این همه هوادار و در جو سنگین سالن آزادی پیروز شدیم.

کولاکوویچ سرمربی تیم والیبال صربستان در کنفرانس خبری پس از بازی با ایران اظهار کرد: بازی سختی بود. ما دو ست خوب بودیم اما سرویس‌های هدف‌دار حریف در ست‌های سوم و چهارم توانست روند بازی را تغییر دهد. خوشحالم که در ایران و مقابل این همه تماشاگر به پیروزی رسیدیم. واقعا تماشاگران جو سختی را برای ما ایجاد کردند و موفق شدیم در این جو سنگین پیروز میدان باشیم.

وی افزود: آقای ولاسکو یک تعویض خوب در ست سوم انجام داد و همین موضوع باعث شد که آنها کار را به تساوی بکشند. ایرانی‌ها خیلی خوب سرویس زدند و دفاع خوبی داشتند و از ست سوم به بعد کم‌اشتباه بودند. آنها تنها چند اشتباه داشتند اما ما موفق شدیم در امتیازهای پایانی کار را تمام کنیم.

کولاکوویچ در پاسخ به پرسشی که بازی بعدی ایران و صربستان را چگونه می‌بینید گفت: هنوز به بازی دوم فکر نکرده‌ام. از همین حالا باید برای آن بازی برنامه‌ریزی کنیم. ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدواریم در بازی دوم هم موفق باشیم.

سرمربی تیم والیبال صربستان در پاسخ به این پرسش که خبرنگاری با کنایه به دو تعویض‌های ولاسکو از کولاکوویچ پرسید شما چرا در صربستان دو تعویضه نمی‌کنید، اظهار کرد: بازیکنان من خوب کار می‌کنند و وقتی تیم خوب نتیجه می‌گیرد نیازی به تعویض نمی‌بینم.







جمعه 31 خرداد 1392 - 20:31
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 13 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:gonbad172 - rain76 - sabih - farshidfx - haniye - parhamjj - muhammed - niknaz - ggghazal - mortaza - alireza - mohsen75 - zahra-mt -
12»




حامیان