header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:02 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

دعوت والیبالیست آملی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال
تعداد بازدید : 230

omid10 آفلاین




ارسال‌ها :2965

عضويت:17 /10 /1391

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :21226

تشکر شده :12390

دعوت والیبالیست آملی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: رضا قراء والیبالیست آملی حاضر در باشگاه ورزشی کاله مازندران به اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان دعوت شده است.

وی با اعلام اینکه 17 بازیکن به اردوی تیم ملی در این رده دعوت شدند، افزود: تمرینات اماده‌سازی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان از هفتم فروردین با سرمربیگری پیمان اکبری آغاز شده است.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه ملی‌پوشان خود را برای رقابت‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان آماده می‌کنند، تصریح کرد: رقابت‌های والیبال کشورهای اسلامی خرداد ماه امسال در کشور اندونزی برگزار می‌شود و همچنین مسابقات قهرمانی جهان نیز مرداد ماه در برزیل پیگیری می‌شود.

کوچک‌زاده با اعلام اینکه آمل یکی از شهرهای والیبال‌خیز و والیبال‌پرور کشورمان است، گفت: کاله مازندران تیم شاخص این شهرستان در روزهای پایانی سال گذشته توانست برای دومین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال کشورمان دست پیدا کند البته این تیم در چهار سال حضور خود در لیگ برتر والیبال علاوه بر دو عنوان قهرمانی، دو رتبه سومی لیگ برتر و یک رتبه سوم در رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد.
چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 10:47
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 4 کاربر از omid10 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: gonbad172 - mehdim - mohsen75 - ggghazal -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان