header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 12:48 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

سومین سرعتی زن مصدوم تیم ملی به زودی تمریناتش را از سر می گیرد
تعداد بازدید : 312

asal6 آفلاین




ارسال‌ها :2338

عضويت:29 /3 /1394

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :842

تشکر شده :6402

سومین سرعتی زن مصدوم تیم ملی به زودی تمریناتش را از سر می گیرد

والیبال ایران؛ پزشک تیم ملی والیبال از جزئی بودن مصدومیت عادل غلامی خبر داد و گفت: به احتمال زیاد این سرعتی زن با تجربه روز چهارشبه به تمرینات باز خواهد گشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران از فدراسیون والیبال، عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان از روز شنبه به علت مصدومیت از ناحیه پشت پای چپ با دیگر بازیکنان تمرین نکرد.

دکتر سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال کشومان اظهار داشت: عادل غلامی از ناحیه عضله دو قلوی پای چپ دچار مصدومیت شده است که خدا رو شکر پس از انجام سونوگرافی مشخص شد، مشکل جدی ندارد و یک کشیدگی جزئی و از امروز تمرینات سبک خود را به صورت اختصاصی و انفرادی آغاز کرد و تست های انجام شده نشان داد مشکل جدی ای ندارد.

افروزی افزود: اگر روند مداوای وی به همین صورت ادامه پیدا کند، ان شالله از چهارشنبه با دیگر بازیکنان تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش والیبال ایران؛ پیش از این نیز محمد حسن صنوبر به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داده بود، این سرعتی زن بلند قامت تیم ملی هم اکنون جهت مداوا در ایتالیا بسر میبرد. سید محمد موسوی نیز دیگر سرعتی زن مصدوم تیم ملی است که دیروز در جریان تمرینات دچار آسیب دیدگی شد و یک هفته تا 10 روز باید استراحت کند.


سه شنبه 24 فروردین 1395 - 14:01
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از asal6 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: 13791379 - fatemeh66 - marefat -




حامیان