header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 8:12 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

آنتیگا : زمانی که همه تیم‌ها در استراحت هستند تیم ما تمرینات خود را برگزار خواهد کرد.
تعداد بازدید : 391

sasha68 آفلاین




ارسال‌ها :532

عضويت:14 /5 /1394

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:اردبیل

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :522

تشکر شده :851

آنتیگا : زمانی که همه تیم‌ها در استراحت هستند تیم ما تمرینات خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خرگزاری ورزش والیبال و به نقل از ؛ آریاورزش ، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در اروپا از اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۶ در کشور آلمان و در شهر برلین آغاز خواهد شد. تیم ملی والیبال لهستان یکی از هشت تیم حاضر در این رقابت‌هاست. تیمی که به هدایت استفان آنتیگا فرانسوی راهی مسابقات خواهد شد.سرمربی فرانسوی و جوان تیم ملی لهستان از وضعیت فعلی تیم ملی کشورش رضایت دارد، او در این باره می‌گوید: اطمینان دارم که بازیکنانم برای درخشش در رقابت‌های انتخابی المپیک از انگیزه بالایی برخوردار هستند. آن‌ها بدون شک تمام تلاش خود را خواهند کرد که ناکامی در مسابقات جام جهانی در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ را جبران کنند.وی با بیان این مطلب که تنها یک یا دو روز برای تعطیلات کریسمس تمرینات تیم ملی تعطیل خواهد شد، گفت: ما زمان زیادی برای آماده‌سازی تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک پیش رو نداریم. به همین دلیل باید از زمان باقی مانده بهترین استفاده کنیم و با مدیریت صحیح زمان نسبت به حریفانمان پیش‌دستی کنیم.




سرمربی تیم ملی لهستان افزود: برخی بازیکنان با مصدومیت مواجه شدند. برای مثال مصدومیت پیوتر نواکوفسکی که هم باشگاهش و هم تیم ملی لهستان را با نگرانی مواجه کرده است. همچنین برخی از بازیکنانم نیاز به سپری کردن مراحل فیزیوتراپی دارند. با این حال من بسیار امیدوارم که ما با آمادگی کامل راهی مسابقات برلین خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ضعف ما در تورنمنت‌های اخیر عملکرد در خط حمله بوده است. بهبود اوضاع خط حمله از برنامه‌های مهم کادر فنی تیم است. باید راهکارهای مناسبی برای بهبود این اوضاع پیدا کنیم.
آنتیگا از سفر دو روزه خود به کشور فرانسه خبر داد و گفت: همیشه دوست دارم تعطیلات آغاز سال نو را در کنار خانواده و در کشور خودم باشم. امسال هم به پاریس سفر خواهم کرد تا کریسمس را در کنار اعضای خانواده و پدر و مادر خود باشم.
وی به شرایط امنیتی کشورش اشاره کرد و گفت:‌ شاید به دلیل حملات اخیری که در کشورم رخ داده باشد مردم پاریس تعطیلات امسال را بیشتر در خانه بمانند و کمتر در مکان‌های عمومی تردد کنند. همین موضوع سبب می‌شود خانواده‌ها بیشتر در کنار هم جمه شوند.







جوان با افتخار

پنجشنبه 03 دی 1394 - 18:37
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از sasha68 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: tara20 - nasim7079 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان