header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:34 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

اسلوونی، الگویی جدید در والیبال
تعداد بازدید : 396

kimia4 آفلاین




ارسال‌ها :2278

عضويت:23 /5 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :4828

تشکر شده :6550

اسلوونی، الگویی جدید در والیبال

بیست و نهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی اروپا به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار شد و تیم های فرانسه، اسلوونی و ایتالیا رتبه های اول تا سوم این رقابت ها را به دست آوردند.



به نقل از تماشاگر : تیم ملی والیبال اسلوونی پدیده این دوره از رقابت ها لقب گرفت. این تیم که از هدایت آندره آ جیانی بهره می برد، در دیدار نیمه نهایی ایتالیا را با تمام ستارگانش ۳ بر یک شکست داد و راهی فینال شد. اسلوونی در دیدار قبل از مرحله یک چهارم نهایی نیز لهستان را حذف کرده بود.

عملکرد تیم ملی اسلوونی در این رقابت ها نقل محافل والیبال شده و تمامی کارشناسان و مربیان کشورهای طراز اول جهان می خواهند بدانند، در یک سال گذشته در والیبال اسلوونی چه اتفاقی افتاده که این تیم به یکباره عنوان پدیده به خود گرفته است.

آیا برنامه ریزی های زیر ساختی یا سرمایه گذاری سال های گذشته جواب داده، تمرینات طاقت فرسا باعث رشد این تیم شده یا اینکه یک مرتبه تعدادی بازیکن مستعد با فیزیک مناسب و باروم هوشی بسیار بالا ساخته و پرداخته شده از آسمان روی خاک اسلوونی افتاده اند و تیم والیبال این کشور را در برابر تیم های قدرتمندی چون چون لهستان ، ایتالیا به پیروزی رسانده اند.

درخشش اسلوونی در برابر تیم هایی مانند لهستان و ایتالیا که دومی اخیرا در رقابت های جام جهانی 2015 سهمیه بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را کسب کرده است، اهالی فن والیبال را به تفکر واداشته است که آندره آ جیانی مربی ایتالیایی این تیم چه خلاقیت و هنری به خرج داده و تیم نهم رده بندی برترین تیم های اروپایی را برابر این 2 تیم برتر جهان به پیروزی رسانده است.

بررسی دلایل موفقیت تیمی که توانسته است لهستان صاحب 4 پیروزی از 5 بازی انجام شده در مسابقات مختلف مقابل تیم ملی والیبال ایران را شکست دهد، خالی از لطف و دستاورد نخواهد بود.

بدون شک اسلوونی کشور کوچک قرار گرفته در مرکز اروپا که در سال 1991 از یوگسلاوی سابق استقلال یافت، ثابت کرد که یک کشور کوچک اما دارای برنامه و تشکیلات منجسم می تواند در بالاترین سطح والیبال اروپا و جهان بدرخشد و این می تواند موضوعی قابل توجه برای دست اندرکاران والیبال کشورمان باشد.


Her aşk gibi bu da bir gün biter

سه شنبه 28 مهر 1394 - 22:56
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان