header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:36 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

آلکنو در حال بررسی شرایط برخی بازیکنان جدید
تعداد بازدید : 321

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

آلکنو در حال بررسی شرایط برخی بازیکنان جدید





خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم ملی والیبال روسیه اسپریدونوف را کنار گذاشت تا حرف‌ و حدیث‌ها در مورد این تصمیم زیاد شود.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، الکسی اسپریدونوف از تیم ملی والیبال روسیه کنار گذاشته شد و هچیکس دلیل این تصمیم گرفته شده از سوی ولادیمیر آلکنو را نمی‌داند و حرف و حدیث‌ها درمورد این تصمیم زیاد است.

برخی رسانه‌های خارجی تلاش کردند تا دلیل این موضوع را پیدا کنند؛ در ایتدا مطرح شد که این بازیکن به دلیل شخصیتش و برخی رفتارهایی که انجام می‌دهد از تیم کنار گذاشته شده است، اما بلافاصله این موضوع رد شد. هرچند که اسپریدونوف رفتارهای عجیب و غریب زیادی از خود نشان می‌دهد، اما یک بازیکن خوب برای تیم ملی روسیه است. وی مدام با برخی رفتارها هم‌تیمی‌هایش را تشویق می‌کند.

تنها دلیل ممکن این است که آلکنو می‌خواهد به این بازیکن استراحت دهد تا بیش از حد در مسابقات اروپایی فعالیت نکند و همچنین سرمربی روس ها تصمیم دارد که شرایط برخی دیگر از بازیکنان را مورد بررسی قرار دهد تا در مسابقات انتخابی المپیک تیمش شرایط خوبی داشته باشد.

به این ترتیب آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه و زنیت‌کازان تصمیم گرفت این بازیکن را به کازان بفرستد تا در کنار سایر بازیکنان برای قهرمانی در لیگ آماده شود.





چهارشنبه 15 مهر 1394 - 10:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان