header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:16 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

ملی پوشان، با انگیزه در اردوی والیبال ساحلی
تعداد بازدید : 316

tara20 آفلاین




ارسال‌ها :1176

عضويت:10 /10 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1989

تشکر شده :2038

ملی پوشان، با انگیزه در اردوی والیبال ساحلی



اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران که از سه شنبه هفتم مهرماه در چابکسر آغاز شده است که در شرایط خوبی پیگیری و ملی پوشان با انگیزه تمرینات خود را پیگیری می کنند.


به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ساحلی ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می کنند.
مرحله جدید تمرینات آماده سازی این تیم ها از هفتم مهرماه در زمین های ساحلی چابکسر آغاز شده است و ملی پوشان روزی دو نوبت تمرین توپی و بدنسازی دارند.


تمرین صبح از ساعت 9 آغاز و تا 11 و 30 دقیقه پیگیری می شود و تمرینات عصر ها نیز از ساعت 15 و 30 شروع و دو ساعت و نیم ادامه دارد.
صابر هوشمند، عباس پورعسگری، رحمان رئوفی و بهمن سالمی بازیکنان حاضر در این اردو هستند که تمرینات خود زیر نظر رضا نایینی به عنوان مربی انجام می دهند و کامران ذوقی نیز سرپرستی تیم را بر عهده دارد.


تیم های ملی والیبال ساحلی ایران همزمان با این اردو در تورنمنت داخلی استان گیلان نیز شرکت کردند که صابر هوشمند و عباس پورعسگری قهرمان این تورنمنت شدند.


سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی با ابراز رضایت از اردوی چابکسر گفت: ملی پوشان با انگیزه خوبی در این اردو تمرین می کنند و شرایط اردو نیز خوب است.
اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی عصر امروز شنبه بعد از پنج روز تمرین به پایان می رسد.











شنبه 11 مهر 1394 - 11:10
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان