header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 4:38 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

ایران تیم بهتری است یا لهستان؟(آنالیز تطبیقی 8 هفته لیگ جهانی)
تعداد بازدید : 637

mery06 آفلاین




ارسال‌ها :5058

عضويت:10 /6 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :6655

تشکر شده :8499

ایران تیم بهتری است یا لهستان؟(آنالیز تطبیقی 8 هفته لیگ جهانی)


خبرگزاری ورزش والیبال،تیم ملی والیبال ایران و لهستان در حالی در هفته نهم لیگ جهانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که این دیدار یک فینال نام گرفته. فینال میان دو تیم که از شروع مسابقات نمایشی متفاوت داشته اند. هرچند به نظر می رسد که شانس ایران برای پیروزی درهر دو دیدار مقابل لهستان زیاد باشد. علی الخصوص به خاطر نمایش خوبی که بازیکنان ایران در مقابل آمریکا نشان دادند. اما آمار سایت جهانی نشان می دهد که لهستان در وضعیت بهتری قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از آفتاب، تیم ملی والیبال ایران و لهستان در حالی در هفته نهم لیگ جهانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که این دیدار یک فینال نام گرفته. فینال میان دو تیم که از شروع مسابقات نمایشی متفاوت داشته اند. هرچند به نظر می رسد که شانس ایران برای پیروزی درهر دو دیدار مقابل لهستان زیاد باشد. علی الخصوص به خاطر نمایش خوبی که بازیکنان ایران در مقابل آمریکا نشان دادند. اما آمار سایت جهانی نشان می دهد که لهستان در وضعیت بهتری قرار دارد.

البته در پایان هفته هشتم ایران 4پیروزی و 4 شکست دارد و لهستان 6 پیروزی ، 2 شکست که همین آمار سبب می شود آمار بازیکنان این تیم هم بهتر شود. با این همه آنالیز تطبیقی بازیکنان ایران و لهستان در 8 هفته گذشته خالی از لطف نیست. جداولی که می بینید جداول بهترین ها منتشر شده توسط سایت جهانی مسابقات است. جداولی که نشان می دهد چرا لهستان دو پیروزی بیشتر از ایران دارد و چطور شکست دادن این تیم در استادیوم آزادی سخت و دشوار است. با این همه جداول لیگ جهانی بهترین های مسابقات را بررسی کردیم و 20 نفر اول در هر مورد را در اختیار شما گذاشتیم. بازیکنانی که با رنگ قرمز نامشان جدا شده بازیکنان لهستان هستند و سبزهاایران.
امتیاز آورترین بازیکن




از میان 10 بازیکن امتیاز آور مسابقات امسال 4 بازیکن مربوط به لهستان هستند. بازیکنانی که تیمشان را در این مسابقات به رتبه دوم رساندند. در این بین شهرام محمودی تنها بازیکن تیم ملی در این جدول به حساب می آید.

بهترین اسپک

در این جدول اوضاع بازیکنان ایران بسیار بهتر است. محمودی بهترین اسپوکر جام است و عبادی پور و میرزاجانپور هم در میان 7 بازیکن برتر هستند . اما لهستان هم در فهرست 20 نفره 3 نماینده دارد باآماری ضعیف تر ازایران .
بهترین دفاع



سید محمد موسوی بهترین مدافع لیگ جهانی تا هفته هشتم است. اما غلامی شانزدهم است و ایران دیگر در این فهرست نماینده ای ندارد. برخلاف ایران لهستانی ها در این حوزه خوب هستند و 4 نفر از 12 نفر برترجام را تشکیل می دهند.

سرویس





ایران در سرویس ها اصلا خوب نبوده . حضور یک نماینده در سرویس ها آن هم در رتبه هیجدهم نشاندهنده همین وضعیت است. لهستانی ها اما متاسفانه در این جدول رتبه بسیار بهتری دارند و این مساله ماجرا را خطرناک می کند.

پاس







برخلاف تصوری که شایدبرخی داشته باشند معروف بهترین پاسور مسابقات نیست بدتر اینکه از پاسور لهستان هم بهتر نیست. پاسور دوم تیم لهستان هم شرایط بهتری از مهدوی دارد.

توپ گیری







2 نفر از بهترین توپ گیر های مسابقات در تیم ملی لهستان هستند و این تیم در میان 20 بازیکن 5 توپ گیر برتر دارد اماایران فقط معروف را در این جدول دارد.

دریافت







میلاد عبادی پور در میان 3 لهستانی . این جدول هم به نفع لهستانی هاست.




نکته مهم در مورد این جداول همچنان 6 پیروزی لهستان است. اگر ایران موفق شود در 2 بازی لهستان را شکست دهد آن زمان جداول به شکل محسوسی به نفع ایران تغییر خواهد کرد و بازیکنان تیم ملی در جداول بالا خواهند آمد.


....my love coming soon

جمعه 05 تیر 1394 - 12:09
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از mery06 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mariam -

hamedz آفلاین



ارسال‌ها :12

عضويت:23 /3 /1394

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:فارس

تیم های محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :6

تشکر شده :19

پاسخ 1 : ایران تیم بهتری است یا لهستان؟(آنالیز تطبیقی 8 هفته لیگ جهانی)

هیچی دیگه ...
من که ناامید شدم
ولی خب همیشه تمام کننده آمار نیست . اینا رو بریزیم دور .
خوب بازی کنیم بردیم . آمار مهم نیست






جمعه 05 تیر 1394 - 15:54
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان