header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 1:16 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

کاظمی : کاله آمل با استفاده از بازیکنان بومی لیگ برتری شد
تعداد بازدید : 283

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

کاظمی : کاله آمل با استفاده از بازیکنان بومی لیگ برتری شد



خبرگزاری ورزش والیبال : سرمربی تیم والیبال کاله جوان آمل با بیان اینکه که هزینه‌های این تیم نسبت به اغلب مدعیان کمتر بود گفت: کاله آمل با استفاده از بازیکنان بومی لیگ برتری شد.

​ به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از آاونا،حسین کاظمی درباره راهیابی تیمش به لیگ بر‌تر والیبال کشور اظهار داشت: برای کسب سهیمه صعود به لیگ بر‌تر ماه‌ها تلاش کردیم و این صعود نیز به سختی به دست آمد زیرا حریفان ما از مرحله نخست گرفته تا دور پایانی و دیدار حساس رفت و برگشت برابر ذوب آهن، حریفانی قدرتمند و توانمند بودند و گذشتن از سد آن‌ها کار دشواری بود.

وی افزود: در مسابقه برگشت برابر ذوب آهن در اصفهان بازی بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم و می‌توان گفت این مسابقه دشوار‌ترین بازی ما در مسابقات امسال بودو با توجه به انگیزه تیم حریف و پیروزی ما در بازی رفت، بازی پرچالشی در پیش داشتیم اما خوشحالم که در ‌‌نهایت حاصل تلاش مجموعه کاله جوان به ثمر نشست.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان آمل گفت: وقتی یک تیم به موفقیتی برسد تمام اعضای مجموعه برای کسب آن موفقیت زحمت کشیده‌اند و در جایگاه خود تاثیر گذار بوده‌اند و ما در حالی لیگ برتری شدیم و که هزینه‌های تیم ما نسبت به اغلب مدعیان کمتر بود اما در نتیجه گیری موفق‌تر عمل کردیم.

کاظمی بیان کرد: امتیاز بزرگ تیم ما حمایت و پشتیبانی همه جانبه باشگاه کاله بود و امسال تیمی بدون حاشیه و هدف دار بودیم و حاصل این مزایا راهیابی تیم به لیگ بر‌تر و شاد کردن دل هوادارانی بود که در سالن محل برگزاری مسابقات، پشتیبان ما بودند و تیم را تنها نگذاشتند.

وی عنوان کرد: کاله جوان آمل با تیمی کاملا بومی به لیگ بر‌تر صعود کرد و این موفقیت متعلق به تمام مردم آمل و حتی مازندران است که به این تیم جوان و کادر فنی آن اعتماد کردند و می‌توانند در سال آینده تیمی در لیگ بر‌تر والیبال کشور داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان آمل تصریح کرد: بخشی از این موفقیت مربوط به اصحاب رسانه است و خحاضل تلاش این قشر تلاش این بود که در بازی رفت برابر ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ بر‌تر در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، سالن مملو از تماشاگران حامی کاله بود.

کاظمی خطرنشان کرد: امیدواریم با قهرمانی در فینال لیگ دسته اول، شیرینی صعود به لیگ بر‌تر دو چندان شود و هواداران ما نیز در دیدار فینال در تهران از تیم ما حمایت کنند.






یکشنبه 24 اسفند 1393 - 11:28
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان