header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 8:41 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال:جدال شهرداري جوان اورميه و كاله جوان آمل در اورمیه
تعداد بازدید : 199

farid_urmia آفلاین




ارسال‌ها :938

عضويت:23 /4 /1393

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ANA YÜRDÜM , AZƏRBAYCAN✵☾

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1581

تشکر شده :3084

هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال:جدال شهرداري جوان اورميه و كاله جوان آمل در اورمیه


رقابت هاي ليگ دسته يك مردان در هفته پنجم با برگزاري هشت ديدار دنبال خواهد شد.

به گزارش سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اورميه،هفته پنجم رقابت هاي ليگ دسته يك مردان جام زنده ياد حسين معدني با برگزاري هشت ديدار در شهرهاي اصفهان(دو ديدار) ، كرمان ، اردكان ، قم ، نيشاپور ، مهاباد و اروميه آغاز خواهد شد كه در حساس ترين ديدار تيم شهرداري جوان اورميه ميزبان تيم كاله جوان آمل خواهد بود.

اين ديدار از ساعت 17 روز چهارشنبه نوزدهم آذر ماه در سالن مخابرات اورميه آغاز خواهد شد.

تيم شهرداري جوان اورميه در حالي تا اين جاي كار از سه بازي انجام داده با 9 در رده سوم جدول گروه يك قرار دارد كه تيم هاي ميزان فردا و كاله جوان آمل هر دو تيم با برگزاري چهار ديدار و به ترتيب با 12 و 10 امتياز در رتبه هاي اول و دوم قرار گرفته اند.

اما بازيهاي اين هفته به طوري رقم خورده است كه تيم ميزان فردا در مهاباد به مصاف تيم مقاومت فرمانداري اين شهر خواهد رفت و در صورت كسب حتي يك امتياز خيالش از بابت صدرنشيني خود تا شروع هفته ششم راحت خواهد بود.
ولي در اورميه جدال دو تيم شهرداري جوان و كاله جوان در گروه( الف) از حساسيت بالايي نسبت به ساير بازيها برخوردار است.ياران رسول بنايي کیا در تیم اورمیه در صورت كسب پيروزي با بك بازي كمتر نسبت به تيم كاله جايگاه دومي آنها را تصاحب خواهند كرد و البته نيم نگاهي هم به بازي دو تيم ميزان فردا مشهد و مقاومت فرمانداري مهاباد خواهند داشت.چون تيم شهرداري جوان اورميه در صورت كسب هرسه امتياز از بازي خود و با توجه به نتيجه ديدار دو تيم ميزان فردا و مقاومت فرمانداري مهاباد، احتمال قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود را نيز دارا است.

از طرفي تيم مقاومت فرمانداري مهاباد هم براي كسب نتيجه در زمين خود به مصاف ميزان فردا خواهد رفت تا امتيازات خود را به تيم هاي بالاي جدول نزديك كند.چون در سه بازي قبلي خود فقط يك امتياز كسب كرده است و در صورت كسب چهارمين باخت تقريبا اميدهاي خود را براي قرار گرفتن در جمع چهار تيم بالاي جدول از دست خواهد داد.

تيم كاله جوان آمل كه هفته گذشته در يك بازي خانگي توانست با نتيجه سه بر صفر سومين باخت متوالي مقاومت فرمانداري مهاباد را رقم بزند با روحيه اي مناسب و مضاعف عازم اورميه شده است تا در صورت برد مقابل تيم شهرداري جوان اورميه فاصله امتيازات خود را با اين تيم افزايش دهد.اما تيم شهرداري جوان اورميه تا اينجاي كار سه برد پياپي سه امتيازي كسب كرده و در زمين خود به دنبال كسب چهارمين پيروزي مي باشد تا با يك بازي كمتر نسبت به تيم كاله جوان بالاتر از آن در جدول رده بندي قرار بگيرد.

گفتني است ازهفته ششم رقابت هاي ليگ دسته يك ، طبق برنامه ليگ قرار بود تيم شهرداري جوان اورميه بيست وسوم آذر ماه در مشهد به مصاف تيم ميزان فردا برود. ولي به علت حضور تيم ميزان در شهر مهاباد براي برگزاري ديدار هفته پنجم در روز چهارشنبه نوزدهم آذر ماه و با توجه به برگزاري هفته ششم در روز يكشنبه يعني چهار روز بعد از برگزاري هفته پنجم،با توافق مسئولين تيم شهرداري جوان اورميه مقرر شد ديدار رفت با حضور تيم ميزان فردا در شهر اورميه برگزار گردد.يعني روز يكشنبه مورخه 23 آذر ماه تيم ميزان فردا ميهمان شهرداري جوان اورميه خواهد بود و از مهاباد عازم اورميه خواهد شد تا ديدار هفته ششم را در سالن مخابرات اورميه برگزار نمايد.

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 00:52
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان