header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 5:27 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

نفرزاده: از شرایط موجود ناراحت نیستم/ مجبور به جذب یار خارجی شدیم
تعداد بازدید : 389

maryam-r آفلاین




ارسال‌ها :6280

عضويت:11 /4 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مازندران

تیم های محبوب:

تشکرها :24363

تشکر شده :24732

نفرزاده: از شرایط موجود ناراحت نیستم/ مجبور به جذب یار خارجی شدیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: با وجود قعرنشینی از عملکرد شاگردانم راضی هستم چون مقابل حریفان با تجربه نهایت توان خود را بکار گرفتند.فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم والیبال سایپا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در تمام مسابقاتی که تا به حال برگزار شد به جز یک بازی ما والیبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم.

وی تصریح کرد: ‌اوایل فصل بود که در طول نقل و انتقالات تیم را با ترکیبی جوان بستیم، بر اساس جوانی تیم و کم‌تجربگی بازیکنان طبیعی بود که در مسابقات امسال بازی‌های سخت و سنگینی را پیش‌رو داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: ما در اکثر مسابقات در برابر حریفان مدعی و قدرتمند عملکرد خوبی داشتیم و دست و پا بسته نبودیم ولی به خاطر کم‌تجربگی نتوانستیم به امتیازات لازم دست پیدا کنیم و البته این امر ناشی از بدشانسی‌مان هم می‌شد.

نفرزاده افزود: از بابت نتایج کسب شده اصلاً ناراضی نیستم چون بازیکنان جوان تیم رشد خوبی پیدا کرده‌اند و هر کدام آنها در حال حاضر تبدیل به بازیکنانی حرفه‌ای شده‌اند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک برای والیبال کشور نقش‌آفرینی کنند.

وی در خصوص بازیکنان خارجی تیم سایپا اظهار داشت: در طول مسابقات لیگ به دلیل آسیب برخی بازیکنان در پست‌های کلیدی یک وضعیت اجبار بوجود آمد تا نسبت به جذب یار خارجی اقدامات لازم را انجام دهیم، آنها تاکنون فرصت چندانی برای هماهنگی با دیگر بازیکنان را پیدا نکرده‌اند ولی در تیم نقش قابل قبولی تاکنون ایفا کرده‌اند.
آرش (ارخشه) ؛ تابان و درخشنده؛ دارنده ی ساعد نیرومند


سه شنبه 01 بهمن 1392 - 20:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از maryam-r به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: raha96 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان