header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 6:18 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مطمئن باشید سایپا در لیگ برتر والیبال می‌ماند/ مغلوب تجربه میزان شدیم
تعداد بازدید : 407

maryam-r آفلاین




ارسال‌ها :6280

عضويت:11 /4 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مازندران

تیم های محبوب:

تشکرها :24363

تشکر شده :24732

مطمئن باشید سایپا در لیگ برتر والیبال می‌ماند/ مغلوب تجربه میزان شدیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مطمئن باشید ما در چند هفته پیش رو امتیازات لازم را جمع می‌کنیم و در لیگ برتر خواهیم ماند.
فرهاد نفرزاده در مورد شکست تیمش مقابل میزان خراسان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم میزان خراسان در بازی رفت از سایپا شکست خورده بود و انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی و انتقام از ما داشت. ما هم در مقابل به دنبال ارائه یک بازی خوب بودیم. ما در ست اول در حد و اندازه خود نبودیم. در ست دوم با تغییر برنامه به جریان بازی برگشتیم و موفق شدیم میزان را شکست دهیم. در ست سوم والیبال بهتری ارائه کردیم اما در کمال بدشانسی در حالی که 23 بر 22 پیش بودیم با اشتباه داور خط این ست را هم واگذار کردیم. در مجموع مغلوب تجربه بیشتر بازیکنان میزان خراسان شدیم.
سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد شرایط تیمش گفت: در ابتدای فصل که تیم را می‌بستیم، می‌دانستم که جزو 4 تیم آخر جدول هستیم و قطعاً نخواهیم توانست در بین 8 تیم برتر جایی داشته باشیم. بازیکنان ما بسیار جوان و در حال ساخته شدن هستند. آنها در 3 سال آینده تبدیل به پشتوانه و بازیکنان خوب تیم ملی می‌شوند. در واقع تفاوت سایپا با تیم‌های دیگر لیگ این است که ما در حال سازندگی هستیم.
نفرزاده خاطر نشان کرد: تمام تیم‌های لیگ در تلاش برای رسیدن به یکی از سکوهای قهرمانی هستند اما فقط 3 تیم موفق به ایستادن روی سکو می‌شوند. به اعتقاد من ارزش سازندگی کمتر از روی سکو رفتن نیست. تیم ما پتانسیل بالا آمدن در لیگ برتر را دارد. مطمئن باشید ما در چند هفته باقی‌مانده از لیگ برتر والیبال، امتیازات لازم را جمع می‌کنیم و در این رقابت‌ها خواهیم ماند. تیم سایپا مرحله سخت لیگ را پشت سر گذاشته و شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر دارد
آرش (ارخشه) ؛ تابان و درخشنده؛ دارنده ی ساعد نیرومند


جمعه 20 دی 1392 - 14:27
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان