header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 9:04 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

خودروسازان فاتح دربی پایتخت نشینان
تعداد بازدید : 209

rain76 آفلاین




ارسال‌ها :2454

عضويت:11 /12 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

تشکرها :20320

تشکر شده :15230

خودروسازان فاتح دربی پایتخت نشینان

تیم والیبال پیکان تهران با برتری 3 بر صفر مقابل نوین کشاورز در شروع نیم فصل دوم برای رقبا خط و نشان کشید
به گزارش خبرنگار والیبال ایران دیدار تیم های تهرانی پیکان و نوین کشاورز عصر امروز و از ساعت 17 در خانه والیبال تهران برگزار شد و در نهایت خودروسازان موفق شدند با برتری 3 بر صفر مقابل بانکی ها نیم فصل دوم را با دشت سه امتیاز شیرین آغاز کنند.
این بازی که به دليل بدهي باشگاه پيكان به اداره برق، در آستانه لغو شدن قرار گرفته بود سرانجام با تشکیل جلسه و انجام توافقات بين طرفين با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
تجربه داران پیکان که نیم فصل نخست را با عنوان چهارمی پشت سر گذاشتند در مقابل نوین کشاورزی صف آرایی کردند که بر خلاف پیش بینی ها، دور رفت این رقابت ها را با نمایشی در خور و شکست تیم های مدعی لیگ برتر با کسب جایگاه هشتمی به پایان بردند.
ست نخست این دیدار پایاپای دنبال شد ولی در نهایت خودروسازان با بهره گیری از تجربه بالای خود 27 بر 25 بر شاگردان آرمات غلبه کردند، اما در ست های دوم و سوم شاگردان پیمان اکبری که عنوان پرافتخارترین تیم ایران را یدک می کشند بازی بهتری به نمایش گذاشته و درحالی که به نظر می رسید نوین رقیب سرسختی برای خوادروسازان باشد پیکان به راحتی و با امتیازات 25 بر 18 و 25 بر 22 بر حریف غلبه کرده و هر 3 امتیاز این شیرین این شهرآورد را از آن خود کرد.
بدین ترتیب و در پایان این دیدار پیکان 21 امتیازی شده و جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول محکم کرد و نوین کشاورز با همان 16 امتیاز قبلی در رتبه هشتم ایستاد.
شایان ذکر است؛ شاگردان اکبری هفته آینده در آمل به مصاف کاله می روند و نوین کشاورز در تهران از نماینده گنبد کاووس پذیرایی خواهد کرد.




دوشنبه 16 دی 1392 - 16:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از rain76 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: maryam-r -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان