header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 6:35 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

بازارگرد: هیچ کس نمی‌تواند قهرمان لیگ والیبال را پیش‌بینی کند
تعداد بازدید : 250

maryam-r آفلاین




ارسال‌ها :6280

عضويت:11 /4 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مازندران

تیم های محبوب:

تشکرها :24363

تشکر شده :24732

بازارگرد: هیچ کس نمی‌تواند قهرمان لیگ والیبال را پیش‌بینی کند

قطر پاسور تیم پیکان در پایان نیم فصل رقابت های لیگ برتر گفت: حاشیه امنیت برای هیچ تیمی وجود ندارد و هیچ کس نمی توانند بگوید که کدام تیم قهرمان می شود. مهدی بازارگرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در نیم فصل اول لیگ پویا و جذابی داشتیم. هیچ تیمی حاشیه امنیت نداشت. همه تیم ها خوب بازی می کردند. حتی تیم های صدر جدول هم در مقابل تیم های قعرنشین نمی توانستند خود را از پیش برنده بدانند. بیشتر تیم ها هم مصدوم داشتند و این موضوع کار آن ها را سخت تر می کرد. همه تیم ها تن به باخت دادند. همه تیم ها می توانستند حریفان خود را شکست دهند.

حاشیه امنیت برای هیچ تیمی وجود ندارد. همین الان نمی توانند بگویند که کدام تیم قهرمان می شود. این نشان می دهد که سطح لیگ برتر والیبال خیلی بالاست. وی درباره حضور هشت تیم در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال افزود: سال قبل تیم پیکان همواره صدرنشین مسابقات بود. حتی مرحله مقدماتی را هم با صدرنشینی به پایان رساند. اما در پلی آف به تیم چهارم خورد. در مقابل کاله هم بازی را باخت و سوم شد.
تیم اول جدول با یک باخت سوم شد. تیم ها حالا همین فکر را می کنند. به نظرم همه توان خود را معطوف به مرحله پلی آف کردند. هر چه هست در پلی اف مشخص می شود. احتمال دارد تیم اول برابر تیم چهارم نتیجه بگیرد. امیدوارم بازی های خوبی در مرحله پلی آف انجام شود.
قطر پاسور تیم والیبال پیکان یادآور شد: سرمربی تیم از نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم راضی بود. با این همه مصدومیت و بد بازی کردن و وضعیتی که داشتیم در رده چهارم جدول جای گرفتیم. هر چه بازی ها جلو رفت تیم ما هم بهتر بازی کرد. امیدوارم شرایط رو به بهبودی برود و بازی های بهتری را شاهد باشیم.
بازارگرد با اشاره به کاهش حاشیه های لیگ برتر والیبال در نیم فصل نخست نسبت به سال قبل به ایسنا گفت: جو ورزشگاه ها بهتر از قبل شده است. قاطعیت داوران هم بیشتر شده است. داوران با کارت زرد خاطیان را جریمه می کنند. همین موضوع اجازه اعتراض را به کسی نمی دهد. حاشیه ها هم ایجاد نمی شود. البته فکر می کنم در مرحله پلی آف که استرس بیشتر است از کوره در رفتن ها و حواشی هم بیشتر می شود.
باید فضای پلی آف با جدیت بیشتری مدیریت شود. ملی پوش سابق والیبال ایران در پاسخ به پرسشی درباره تعامل لیگ برتر و تیم ملی خاطرنشان کرد: ولاسکو نزدیک به 50 بازیکن تیم ملی را به اردوهای مختلف تیم های ملی الف و ب و امید و ... دعوت کرده است. اینکه بازیکنان مختلف شش ماه در اردوهای مختلف و مسابقات باشند و همواره در آمادگی به سر ببرند به پیشرفت آن ها کمک می کند. همین موضوع موجب می شود که لیگ خوب و پویایی داشته باشیم. همه تیم های لیگ برتری چند بازیکن ملی پوش دارند و خوب بازی می کنند.
از سوی دیگر همین که همه تیم ها هم سطح هستند موجب می شود که به تیم ملی کمک شود. قبلا یکی، دو تیم قدرتمند بودند و سایر تیم ها برای دست گرمی بازی می کردند. الان تمام تیم ها خوب هستند و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. همه بازیکنان می دانند که باید تلاش کنند تا به تیم ملی بروند. همین موضوع موجب می شود که به تیم ملی والیبال کمک شود.
آرش (ارخشه) ؛ تابان و درخشنده؛ دارنده ی ساعد نیرومند


جمعه 13 دی 1392 - 13:02
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از maryam-r به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: number-10-mina - mahdi206 - mohsen75 - rain76 - narges106 -

mahdi206 آفلاین




ارسال‌ها :448

عضويت:11 /6 /1391

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :839

تشکر شده :1462

پاسخ 1 : بازارگرد: هیچ کس نمی‌تواند قهرمان لیگ والیبال را پیش‌بینی کند

بازیکن بی حاشیه به این میگن. شما مصاحبه اش رو ببینید؛ با اینکه یه دوره ای یکی از بهترین های ایران بود ولی الان که از تیم ملی خط خورده، اعتراض نمیکنه و فقط تلاش میکنه دوباره به جایگاه خودش برگرده.
بهمن سلیمانی تکذیب می کنه اما ما اخراج 400 کارگر؛ انصراف از تیمداری در لیگ برتر؛ احداث سالن 10 هزار نفری (!!) و توسعه خط تولید را با هم میبینیم. اینها اگه تناقض نیست پس اسمش چیه؟!
شنبه 14 دی 1392 - 10:53
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از mahdi206 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:mohsen75 - rain76 - narges106 -






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان