header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:13 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

اکبری: تیم ها حاشیه امنیت ندارند
تعداد بازدید : 196

maryam-r آفلاین




ارسال‌ها :6280

عضويت:11 /4 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مازندران

تیم های محبوب:

تشکرها :24363

تشکر شده :24732

اکبری: تیم ها حاشیه امنیت ندارند

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: افزایش سطح فنی لیگ برتر والیبال در سال جاری به گونه ای است که دیگر تیم ها ماننده دوره های گذشته از حاشیه امنیت برخودار نیستند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در ارزیابی از دور رفت لیگ برتر والیبال افزود: تیم های لیگ برتر امسال بازی های جذابی ارائه کردند. نتایج به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبود.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی تیم ها دست به هر کاری می زدند که پیروز شوند، گفت: اینکه هر کاری انجام دهی تا پیروز میدان شوی کار مناسبی نیست. باید به گونه ای باشد که تیم ها بر اساس قوانین بازی کنند و به پیروزی دست یابند.
سرمربی تیم والیبال پیکان ضمن ابراز رضایت از عملکرد کلی ناظران و داوران در دور رفت لیگ برتر گفت: البته یک خواهش از آنان دارم و آن این است که تما تلاش خود را برای انجام بازی ها به نحو احسن انجام دهند. زمان برگزاری برخی دیدارهای تغییر می کرد که برنامه تیم ها را به هم می زد.
وی در باره عملکرد تیم پیکان در دور رفت این رقابت ها گفت: در اوایل فصل مشکلات و مصدومیت هایی داشتیم که در اواخر فصل حل شد و در دور برگشت اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، به شرایط بهتری خواهیم رسید. البته عملکرد پیکان در مرحله مقدماتی امسال مانند سال گذشته نخواهد بود و تنها صعود به مرحله پلی آف مهم است.
اکبری تاکید کرد: این به این معنا نیست که پیکان نمی خواهد مانند یک مدعی بازی کند، زیرا پیکان فعلی به دلیل محدویت های مالی مانند سال های گذشته نیست که بتوان از آن با عنوان تیم سوم جهان یاد کرد.
آرش (ارخشه) ؛ تابان و درخشنده؛ دارنده ی ساعد نیرومند


پنجشنبه 12 دی 1392 - 12:04
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان