header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 7:49 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

پيش بازي:شهرداري اورميه ميزبان سايپا البرز/سعيد معروف غايب نيم فصل دوم
تعداد بازدید : 589

farid_urmia آفلاین




ارسال‌ها :938

عضويت:23 /4 /1393

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ANA YÜRDÜM , AZƏRBAYCAN✵☾

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1581

تشکر شده :3084

پيش بازي:شهرداري اورميه ميزبان سايپا البرز/سعيد معروف غايب نيم فصل دوم

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی فردا چهارشنبه به مصاف تیم سايپا البرز خواهد رفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ، رقابت های لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی در هفته اول نيم فصل دوم روز چهارشنبه دهم دی ماه با انجام شش بازی در شهرهای اروميه ، ورامين، بندرعباس ، مشهد ، زاهدان و گنبد برگزار می شود که در سالن 6000 نفري غدير، تیم صدر نشين شهرداری ارومیه از ساعت 17 به مصاف سايپا البرز خواهد رفت.

بيش از اين طي اعلام فدراسيون واليبال مقرر گرديده بود كه بازيهاي دور برگشت از ساعت 16 آغاز شود ولي به دليل اينكه اكثر مربيان خواهان شروع بازي ها از ساعت 17 شدند لذا بار ديگر از سوي فدراسيون واليبال كشور ساعت شروع بازيها از 16 به 17 تغيير يافت و تمامي بازيهاي دور برگشت همانند نيم فصل اول از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

شهرداری ارومیه در دور رفت این رقابت ها سایپا البرز را در کرج با نتیجه سه بر یک شکست داد و توانست نیم فصل اول را تنها با يك ست باخته آن هم به تيم سايپا البرز چهره يك مدعي واقعي را در ليگ 93 نشان داده و براي ساير مدعيان ليگ خط و نشان بكشد.اين تيم از شش بازي انجام داده در نيم فصل اول با اقتدار هر چه تمام و كسب حداكثر امتيازات با مجموع 18 امتيازتوانست در صدر مجموع تيم هاي دو گروه قرار بگيرد.

اما شهرداري اروميه تغيير چشمگيري نسبت به نيم فصل اول اين رقابت ها داشته است.سعيد معروف بهترين پاسور جهان با پيشنهادي از سوي يكي از بهترين تيمهاي جهان مواجه شد.زنيت كازان روسيه كه بي شك يكي از پر افتخارترين تيم هاي جهان محسوب مي شود به يكي از تيم هايي مبدل شده كه هر بازيكني آرزوي بازي و حتي نشستن در نيكت اين تيم را دارد.

سعيد معروف كه از آخرين بازي نيم فصل اول با پيشنهاد جدي تيم زنيت كازان روبرو شد براي گرفتن رضايت نامه از باشگاه شهرداري اروميه اقدام نمود و عليرغم ميل باطني مديريت و مربي باشگاه براي جدايي سعيد معروف از تيم شهرش رضايت نامه وي براي پيشرفت و منافع واليبال ملي صادر گرديد و بالاخره اين پاسور محبوب اروميه توانست به تيم زنيت كازان ملحق شود.بدون شك جاي خالي اين پاسور چيره دست در ليگ برتر ايران احساس خواهد شد.

اما چيزي كه در اين ميان مسلم است اين مي باشد كه موفقيت هاي نيم فصل اول تيم شهرداري اروميه در گرو يك بازي گروهي بوده و به نام يك فرد تمام نشده است.همه ميدانند كه وجود بازيكناني چون شهرام محمودي-عبدالرضا عليزاده-ميلاد عبادي پور-پوريا فياضي-فرهاد نظري افشار و ساير بازيكنان اين تيم يكي از عوامل موفقيت تيم شهرداري اروميه بوده است.

حال جدا از اينكه با رفتن سعيد معروف جايگزين ديگري اگر چه نابرابر با قابليت هاي معروف به تيم اضافه خواهد شد از هنرنمايي وحيد سيدعباسي هم نمي توان گذشت! اين پاسور اروميه اي فصل گذشته نشان داد كه در سخت ترين شرايط و حساس ترين بازي ها مي تواند گره بازي را باز كرده و بازيكنان را به خوبي تغذيه نمايد.

وحيد سيدعباسي فردا چهارشنبه دهم ديماه بار ديگر شانس حضور در تركيب اصلي را پيدا كرده و مطمئنن تلاش خواهد كرد كه قابليت هاي خود را به معرض نمايش بگذارد.

اما تيم سايپا البرز در نيم فصل اول با عملكرد قابل قبول توانست خود را به مرور بالا كشيده و در نهايت خود را در جمع چهار تيم برتر گروه ببيند.سايپا البرز با كسب هفت امتياز توانست بالاتر از آلومينيوم المهدي بندرعباس و نوين كشاورز در رده چهارم گروه خود قرار بگيرد و بي شك براي تثبيت جايگاه خود و البته در انديشه ارتقا اين جايگاه براي كسب امتياز عازم اروميه شده است.

گفتني است دو تيم پيكان تهران و وزارت دفاع در هفته اول دور برگشت استراحت خواهند داشت.

عباس جلاير به عنوان نماينده فدراسيون نظارت اين ديدار را عهده دار بوده و محمد شاهميري و مرتضي اكرامي به ترتيب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت اين ديدار را بر عهده خواهند داشت.

برنامه كامل بازيهاي هفته اول نيم فصل دوم به صورت زير مي باشد:

شهرداري اروميه - سايپا البرز

متين ورامين-پارس مهر فارس

آلومينيوم المهدي بندرعباس - نوين كشاورز تهران

ميزان مشهد - ارتعاشات صنعتي ايران

شهرداري زاهدان - شهرداري تبريز

تعاون گنبد - بازرگاني جواهري گنبد


سه شنبه 09 دی 1393 - 13:59
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از farid_urmia به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: kimia4 - adelkhoje -

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

پاسخ 1 : پيش بازي:شهرداري اورميه ميزبان سايپا البرز/سعيد معروف غايب نيم فصل دوم

تشکر فرید جان...

باید دید شهرداری چه نمایشی بدون سعید عرضه میکنه







سه شنبه 09 دی 1393 - 17:00
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:farid_urmia -




حامیان