header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:44 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

پورحسن: حاشیه‌های دیدار میزان و پیکان بررسی می‌شود - احتمالا یک میزبانی به مشهد می‌ده
تعداد بازدید : 164

muhammed آفلاین




ارسال‌ها :4358

عضويت:23 /6 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:پایتخت والیبال

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :33835

تشکر شده :15871

پورحسن: حاشیه‌های دیدار میزان و پیکان بررسی می‌شود - احتمالا یک میزبانی به مشهد می‌ده

خبرگزاری ورزش والیبال:رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه با هرگونه حاشیه مخرب در جریان مسابقات لیگ برتر به شدت برخورد می‌کند، گفت: در حال رایزنی برای اعطای یک میزبانی مسابقات بین المللی به شهر مشهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال،منوچهر پورحسن در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حاشیه ها در والیبال طبیعی است. باید دید این موضوع چقدر روی کیفیت کار و بازی ها تاثیر می گذارد. اگر حاشیه ها روی کیفیت کار تاثیر منفی بگذارد، قطعا با آن برخورد می کنیم. اما اگر صرفا بر جذابیت مسابقات بیافزاید و مشکل ساز نباشد از آن استقبال هم می کنیم.وی درباره حاشیه های دیدار میزان و پیکان گفت: هنوز گزارشی از این مسابقه به دستم نرسیده است. مطمئن باشید که ما با حاشیه ها برخورد می کنیم. من خودم بازی را از طریق تلویزیون دیدم. متاسفانه در یکی از صحنه های بازی دو تن از بازیکنان شاخص تیم ملی زیر تور برخورد نامناسبی داشتند. متاسفانه در این بازی اتفاق هایی افتاد که باید بررسی شود. اینکه یک تیم دو ست جلو باشد و بعد از سوی تماشاگران هسته خرما به زمین پرت شود دلیل درستی ندارد. ما انتظار داریم که تیم میزبان شرایط را کنترل کند. آن ها باید سکوها را مدیریت می کردند. در نهایت هم همین حاشیه ها به ضرر میزان تمام شد. وقفه هایی که در مسابقه بوجود آمد موجب شد تا میزان شکست بخورد.

رئیس سازمان لیگ والیبال تاکید کرد: ما درباره برقراری نظم و امنیت در سالن مهران با شورای تامین مشهد صحبت کرده بودیم. به نظرم نباید این مسابقه در سالن مهران برگزار می شد. اصلا تمامی بازی های تیم مشهد باید در سالن بهشتی برگزار شود. یکی از موارد مهم بحث بلیت فروشی است. بلیت فروشی برای درآمدزایی مهم نیست بلکه برای کنترل جمعیت تعیین کننده است. به هر حال سالن شهید بهشتی از هر نظر مناسب است. خود ما گفته بودیم کفپوش سالن بهشتی مشهد ایده آل نیست. حالا هم خودمان می گوییم این کفپوش از بسیاری از سالن های والیبال در سطح کشور بهتر است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

منوچهر پورحسن درباره اعطای میزبانی جام باشگاه های آسیا و مسابقات بین المللی امیدهای والیبال در شهرستان ها گفت: هنوز اصلا معلوم نیست که چه اتفاقی بیافتد. اگر ارومیه قهرمان شود می توان جام باشگاه های آسیا را در آنجا برگزار کرد. همچنین مشهد هم می تواند میزبان مسابقات امیدهای آسیا شود. کفپوش سالن بهشتی مشهد مشکلی ندارد. اگر قرار شود بازیکنان فقط روی کفپوش استادندارد بازی کنند، ممکن است بعد از 10 سال بازی آسیب ببینند. اما اگر در سالن بهشتی مدام و مستمر بازی کنند ممکن است بعد از 8 سال دچار آسیب دیدگی شوند. ما دنبال این هستیم که فشار را از بازیکنان کم کنیم. مشهد برای میزبانی مسابقات شهر خوبی است و از اکثر کشورهای همسایه پرواز مستقیم دارد.

رئیس سازمان لیگ در باره برخی اخبار منتشر شده درباره احتمال کناره گیری از سمت خود گفت: اصلا این موضوع درست نیست. مدتی قبل می خواستم که به بازی های پارالمپیک اینچئون بروم و بعدش هم درگیر دکتر بودم. خواستم که یک نفر در سازمان لیگ جای من باشد اما داورزنی قبول نکرد. در حل حاضر هم کارم را ادامه می دهم.

خبرگزاری ورزش والیبال

www.volleyball-forum.ir


شنبه 01 آذر 1393 - 12:13
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از muhammed به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: omid999 - bargak -




حامیان