header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:45 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

ثنایی: تیم والیبال را منحل کنم دستمزد 800 میلیونی نمی دهم!!!!
تعداد بازدید : 123

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

ثنایی: تیم والیبال را منحل کنم دستمزد 800 میلیونی نمی دهم!!!!

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازگشتش به باشگاه پیکان، گفت: من کارمند هستم و در هر عرصه‌ای که بگویند خدمت می‌کنم. این حسن نیت و اعتماد مدیران ارشد گروه خودروسازی ایران خودرو بود که باعث شد من دوباره مدیرعامل باشگاه پیکان شوم و امیدوارم با تلاش جمعی و همه اعضای هیأت مدیره و مدیران گروه خودروسازی و کمک رسانه‌ها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد:‌ هفت سال پیش من مدیرعامل باشگاه بودم که نتایج خوبی در فوتبال و والیبال کسب کردیم. سه هفته مانده به پایان مسابقات تیم والیبال پیکان قهرمان شد و تیم پیکان هم با اشتباه خداداد افشاریان داور مسابقه نتوانست به فینال جام حذفی برسد و مقابل صبا شکست خوردیم. تیم‌های پایه ما هم در آن زمان بسیار قدرتمند بود اما اکنون والیبال و پیکان پنجم شده است و فوتبال هم تازه به لیگ برتر برگشته در چند سال اخیر فوتبال و والیبال پیکان افت کرد البته یکه‌زارع مدیر محترم گروه خودروسازی خودش یک کاربلد و کارشناس ورزشی است و من از نظرات ایشان استفاده خواهم کرد تا دوباره اعتبار ورزشی را به گروه ایران خودرو و تیم پیکان برگردانیم.
ثنایی در مورد تعیین تکلیف کادر فنی تیم پیکان و حضور فرهاد کاظمی، گفت:‌ ابتدا باید هیأت مدیره باشگاه مشخص شوند که فکر می‌کنم امروز (سه‌شنبه) این اتفاق رخ بدهد و پس از تعیین هیأت مدیره نظرات جمع را در مورد کادر فنی خواهند گرفت و تصمیم جمعی در این مورد می‌گیریم.
مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش کار درستی را انجام می‌دهند. ما در گذشته با حداقل بودجه حداکثر بهره‌وری را داشتیم باور کنید پول همه مشکلات را حل نمی‌کند اگر اینگونه بود استیل‌آذین با آن همه پول به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کرد. پول فقط 30 تا 40 درصد یک مجموعه است و بقیه آن به مدیریت، تقسیم‌بندی بودجه و مسائل فنی و ... برمی‌گردد.
وی افزود: به قول محمد دادکان بازیکنی که 100 میلیون تومان ارزش دارد درخواست 700 میلیونی می‌کند و بازیکن 200 میلیونی درخواست یک میلیارد می‌کند. متأسفانه این مسئله به والیبال هم رسوخ کرده است و اکنون برخی والیبالیست‌ها درخواست دستمزد 800 میلیونی می‌دهند. من حاضرم تیم والیبال پیکان را منحل کنم اما دستمزد 800 میلیونی پرداخت نکنم. روال پرداخت دستمزد به ورزشکاران باید منطقی باشد. اینکه یک ورزشکار در فصل 100 میلیون تومان می‌گیرد فصل بعد باید تا 20 درصد افزایش دستمزد داشته باشد. به قول دادکان شاید به اندازه انگشتان دو دست فوتبالیستی داشته باشیم که راه برای حضورشان در باشگاه‌های خارجی هموار باشد بنابراین باید دستمزدها کنترل شده و منطقی پرداخت شود. یک مدیرعامل که خودش کارمند است و باید پاسخ همه را بدهد باید تمام مسائل را در نظر بگیرد. البته متأسفانه اکنون همه توجه‌ها بر روی فوتبال است اما در والیبال هم شاهد پرداخت دستمزدهای کلان و بی‌رویه هستیم.
ثنایی در مورد اینکه ظاهرا از دوستان دادکان است، گفت: بله، من خودم قرمزم و یک بار هم پرسپولیس را در زمان انصاری‌فرد 4 بر 3 بردیم. دادکان یک فرد ارزشی، تحصیلکرده، مذهبی و کاربلد است. او یک مدیر متخصص است.
مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه با توجه به نگرش منطقی که به ورزش دارد، بعید است که بتواند با فرهاد کاظمی برای فصل آینده کار کند، گفت: من با همه می‌توانم کار کنم اما اصول و چارچوبی دارم که آنها باید چارچوب‌های من را بپذیرند نه اینکه ما چارچوب‌های آنها را بپذیریم.


سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 08:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




حامیان