header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 4:25 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

جام زرین مسابقات قهرمانی زنان جهان به آمریکا رسید
تعداد بازدید : 206

reihane-85 آفلاین




ارسال‌ها :1128

عضويت:28 /5 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ahvaaaaaz

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1319

تشکر شده :2932

جام زرین مسابقات قهرمانی زنان جهان به آمریکا رسید

فینال هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان بامداد امروز بین تیم های چین و آمریکا برگزار شد و در پایان یانکی ها موفق شدند با برتری 3 بر یک مقابل نماینده قاره کهن برای اولین بار به نشان طلای این مسابقات دست یابند.

تیم ملی والیبال زنان آمریکا در این مسابقه در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 27 بر 25، 25 بر 20 و 26 بر 24 به پیروزی رسید و تنها ست سوم را با امتیاز 16 بر 25 واگذار کرد تا در نهایت با نتیجه 3 بر یک قهرمان این مسابقات شود.

در پایان این مسابقه هیل از آمریکا و زِنگ از چین هر دو با کسب 20 امتیاز به عنوان مشترک امتیازآورترین بازیکنان فینال دست یافتند.

مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان

آمریکا تا پیش از این 2 مدال نقره و دو عنوان سومی این مسابقات را بدست آورده بود و با این نتیجه کلکسیون افتخارات خود در مسابقات قهرمانی جهان را تکمیل کرده و برای نخستین بار خوش رنگ ترین مدال این مسابقات را نیز بر گردن آویخت.

در سوی مقابل چین با این نشان نقره، جمع مدال های خود در مسابقات قهرمانی جهان را به عدد 5 رساند. چینی ها پیش از این 2 عنوان قهرمانی و 2 مدال نقره این رقابت ها را در کارنامه داشتند.

گفتنی است؛ دیدار رده بندی ان رقابت ها نیز بین تیم های والیبال زنان برزیل و ایتالیا برگزار شد که طلایی پوشان موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 از سد ایتالیای میزبان گذشته و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کنند.

منبع:والیبال ایران


ای سرنوشت ، مرد نبردت منم
بیا
.
.

دوشنبه 21 مهر 1393 - 11:27
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از reihane-85 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: adelkhoje - narmin - bargak -




حامیان