header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 4:20 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

آخرین شنیده ها در مورد تیمهای والیبال تعاون گنبد و جواهری گنبد
تعداد بازدید : 582

muhammed آفلاین




ارسال‌ها :4358

عضويت:23 /6 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:پایتخت والیبال

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :33835

تشکر شده :15871

آخرین شنیده ها در مورد تیمهای والیبال تعاون گنبد و جواهری گنبد

خبرگزاری ورزش ترکمن صحرا: درچند روز اخیر شنیده های زیادی در مورد تیمهای والیبال تعاون گنبد و جواهری گنبد به گوش رسیده که سعی میکنیم به مهمترین شنیده ها بپردازیم.

ابتدا شنیده هایی از تیم والیبال تازه تاسیس تعاون گنبد:

نام تیم جدیدالتاسیس والیبال گنبد بالاخره مشخص شد و از این پس میتوانیم این تیم را تعاون گنبد بنامیم.

مدیرعامل این تیم روز دوشنبه در محل فدراسیون والیبال ایران حضور پیدا کرد و پول واریزی برای ثبت نام این تیم به عنوان نماینده ی دوم شهرستان گنبدکاووس در مسابقات سوپرلیگ والیبال ایران را نقدا پرداخت کرد.

قرار است این تیم با بهترین بازیکنان بومی قرارداد ببندد و تا به اینجای کار با چند نفر از بازیکنان خوب بومیمان نیز قرارداد بسته است که با مشخص شدن این واقعیات، در مطالب بعدی به نام آنها خواهیم پرداخت.

مدیریت این تیم از همین الان رایزنیهایی با مسئولین ورزشی و غیر ورزشی گنبد و کشور انجام داده اند تا بتوانند رضایت نامه فرهاد قائمی را از باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران صادر کنند تا کاری کنند که امسال فرهاد قائمی بتواند در شهر خود بازی کند.

همچنین مسئولین این باشگاه پس از اینکه موفق شدند فرهاد قائمی را به گنبد بیاورند، قرار است دنبال رضایت نامه میکائیل تاجر و ادریس دانشفر هم باشند.

تمرینات این تیم از روز سه شنبه زیر نظر آقای عظیم جزیده و رامین بابایی در سالن کارگران شهرستان گنبد کاووس آغاز شده است.

شنیده شده است که آقای عظیم جزیده قرار است برخلاف مربیان سابق گنبدی، در کنار خود از تفکرات مربیان دیگر نیز استفاده کند و دنبال رایزنی برای این تعداد مربی خوب میباشد.

از طرف مدیریت این تیم به تمام تیمهای حاضر سوپرلیگ والیبال ایران دعوت نامه فرستاده شده تا در مسابقات 8 جانبه ای که قبل از شروع لیگ قرار است در گنبد کاووس برگزار شود حاضر شوند.

طبق شنیده ها قرار است در آینده ای نزدیک مسابقات والیبال جام جهانی کوچولوها نیز به همت مسئولین تیم والیبال تعاون گنبد در شهرستان گنبدکاووس برگزار شود.

....

و اما خبرهای خوشی نیز از تیم والیبال جواهری گنبد به گوش میرسد که این باشگاه هم قصد دارد به عنوان نماینده اول شهرستان گنبد کاووس در مسابقات والیبال سوپرلیگ ایران شرکت کند.

طبق شنیده ها باشگاه جواهری قصد دارد هم در سوپرلیگ و هم در لیگ دسته یک تیمداری کند.

همچنین طبق شنیده ها قرار است باشگاه جواهری دوباره به بای محمد دوجی اعتماد کند و سکان هدایت این تیم را به این مربی بدهد و احتمالا در کنار این مربی مصطفی کارخانه و یا ایرج مظفری قرار بگیرند و همچنین شنیده شده کهاین باشگاه قرار است 3 بازیکن خارجی را نیز جذب کند.

اما تا به حال این اخبار در حد حرف میباشد و هنوز مسئولین باشگاه جواهری گنبد برای شرکت در مسابقات آتی در فدراسیون والیبال حاضر نشده اند و ثبت نامی نیز بعمل نیاورده اند.

مجید آزمون هم نزدیک به 2 ماه میباشد که تمرینات این تیم را بر عهده گرفته است و هر روز ساعت 6 عصر در سالن المپیک شهرستان گنبد کاووس جوانان جویای نام گنبدی را تمرین میدهد و هنوز هیچ مسئولی در سر تمرینات این تیم حاضر نشده است.

امیدواریم مسئولین باشگاه جواهری گنبد حداقل در مورد آقای مجید آزمون رسم ادب و پیشکسوتی را بعمل آورند و ایشان را از والیبال گنبد دلزده نکنند تا بتواند با این اسطوره بر تعداد هواداران خود بیفزاید.

.

ضمنا شنیده شده است که مسئولین تیم تعاون گنبد دست روی چند بازیکن تیم والیبال جواهری گنبد گذاشته است که از این طرف تیم جواهری در برابر این خواسته ها مقاومت میکند و رضایت نامه بازیکنانش را صادر نمیکند.

ندادن رضایت نامه به بازیکنانش حق مسلم این باشگاه میباشد اما با وقت کمی که تا شروع لیگ باقی مانده، خواهشا باشگاه جواهری گنبد تکلیف خودش را مشخص کند که آیا میخواهد در مسابقات امسال حضور پیدا کند یا نه!

اگر بخواهد تیمداری کند که هرچه سریعتر این کار را بکند که وقت تنگ است، اما اگر همچین قصدی ندارد خواهشا سنگ اندازی نکند و رضایت نامه بازیکنانش را صادر کند تا در این وقت کم بازیکنان تیم تعاون بتوانند با تمرینات منظم نماینده شایسته ای برای شهرمان باشد.

به هر حال امیدواریم والیبال گنبد به آنچه که استحقاقش را دارد برسد و بتوانیم دوباره روزهای خوشی را در پایتخت والیبال ایران ببینیم.

به امید موفقیت والیبال گنبد و ترکمن صحرا

با تشکر: حامد دائی


جمعه 11 مهر 1393 - 18:35
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 6 کاربر از muhammed به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mery06 - bargak - farid_urmia - arshaam - majid - omid999 -

arshaam آفلاین




ارسال‌ها :753

عضويت:21 /6 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :6483

تشکر شده :2722

پاسخ 1 : آخرین شنیده ها در مورد تیمهای والیبال تعاون گنبد و جواهری گنبد

امیدوارم والیبال گنبد به روزای اوجش برگرده

مرسی محمد


جمعه 11 مهر 1393 - 19:33
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از arshaam به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:omid999 - muhammed - BamPoosh -

omid999 آفلاین




ارسال‌ها :1968

عضويت:22 /9 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مراوه تپه

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :23432

تشکر شده :6485

پاسخ 2 : آخرین شنیده ها در مورد تیمهای والیبال تعاون گنبد و جواهری گنبد

امیدوارم عملی بشه ممنون


جمعه 11 مهر 1393 - 20:55
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از omid999 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:muhammed - BamPoosh -




حامیان