header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 4:23 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

تلاش جواهری برای مقصر نشان دادن بازیکنان!
تعداد بازدید : 301

BamPoosh آفلاین




ارسال‌ها :2926

عضويت:23 /10 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:گنبد-تهران

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :17386

تشکر شده :13920

تلاش جواهری برای مقصر نشان دادن بازیکنان!

تلاش جواهری برای مقصر نشان دادن بازیکنان!

به گزارش سایت بامپوش گنبد و به نقل از نسیم صحرا، همین چند هفته پیش بود که از باشگاه جواهری خبر هایی خوب به گوش اهالی والیبال منطقه می رسید. جذب بازیکنانی چون فرهاد قائمی، ادریس دانشفر، میکائیل تاجر، طاهر وادی، حسن صنوبری و حفظ بازیکنان بومی فصل گذشته و نیز جذب مرحوم حسین معدنی به عنوان سرمربی!

پس از مطرح شدن این شایعات و به دنبال بومی گرایی تیم های دیگر لیگ برتر از جمله ارومیه و آمل، بازیکنان شاخص منطقه نیز پیش از مسئولین، پا پیش گذاشتند و اعلام آمادگی کردند که با مبلغ بسیار کمتر نسبت به سایر تیمها، با تیم گنبد قرارداد ببندند که این امر با استقبال مسئولین شهر نیز همراه بود.

اما اکنون که خود بازیکنان پیش قدم شده بودند، این مدیران تیم جواهری بودند که این دست و آن دست کرده و مدام عقد قرارداد نهایی را به فردا و پس فردا و هفته دیگر موکول می کردند.

بازیکنان نیز پس از مشاهده این رفتار از سوی باشگاه و با توجه به پیشنهادات خوب سایر تیمها، بالاجبار با تیم های دیگر وارد مذاکره شده و قرارداد بستند تا مردم و هواداران گنبد، همچنان در حسرت یک تیم بومی با حضور بازیکنان مطرح منطقه بمانند.

چرا اسپانسر والیبال گنبد وقتی همه چیز برای بستن یک تیم بومی و قدرتمند آماده بود، تعلل کرده و از عقد قرارداد با بازیکنان خودداری کرد؟ چرا وقتی فرهاد قائمی برای مذاکره با تیم جواهری به گنبد آمده بود، مدیران این تیم مدام زمان صحبت های نهایی را عقب می انداختند؟

“چرا” های زیادی در بین اهالی والیبال منطقه وجود دارد که برای هیچ یک از آنها پاسخ قانع کننده ای از سوی باشگاه جواهری و هیئت والیبال ارائه نشده است.

باشگاه جواهری و هیئت والیبال استان بسیار تلاش می کنند تا بازیکنان را مقصر عدم عقد قرارداد جلوه دهند! اما مردم به خوبی از مسائل آگاه هستند و سوالی مشترک در ذهن همه علاقمندان ورزش وجود دارد که وقتی فرهاد قائمی، ادریس دانشفر و میکائیل تاجر خودشان و به صورت کاملا خودجوش برای مذاکره و عقد قرارداد اعلام آمادگی می کنند، چرا باشگاه جواهری از عقد قرارداد در آن زمان خودداری کرده است؟!

منبع: سایت بامپوش گنبد


یکشنبه 12 مرداد 1393 - 08:53
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از BamPoosh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: samar - omid999 - shiva5 - gonbad172 - saeed -




حامیان