header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 4:20 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

دو والیبالیست گلستانی به بازی های ساحلی آسیا اعزام می شوند
تعداد بازدید : 200

muhammed آفلاین




ارسال‌ها :4358

عضويت:23 /6 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:پایتخت والیبال

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :33835

تشکر شده :15871

دو والیبالیست گلستانی به بازی های ساحلی آسیا اعزام می شوند

دبیر هیأت والیبال گلستان از حضور دو بازیکن این استان به بازی های ساحلی آسیا خبر داد.

خبرگزاری ورزش والیبال: به گزارش خبرنگار مهر، قربان توسن ، بعد از ظهر شنبه در گفتگو با رسانه های استان، با بیان این مطلب افزود: دو ساحلی باز استان گلستان در ترکیب تیم های ملی الف و ب ایران عازم بازی های آسیایی تایلند خواهند شد.

به گفته توسن، تیم ملی والیبال ساحلی ایران از 21 آبان در بازی‌های آسیایی ساحلی که شامل مسابقات 18 رشته ورزشی بوده، شرکت می‌کند که رقابت های والیبال تا 3 آذر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: 54 تیم والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور دارند که در ترکیب تیم‌های ملی ایران الف بهمن سالمی و ایران ب عبدالحامد میرزاعلی (هر دو از شهرستان آق قلا) دو عضو اصلی از چهار عضو تیم های ملی ایران در این بازی ها هستند که با حریفان خود رقابت می کنند.

اردوی ملی پوشان در قطر به 14 آبان موکول شد

همچنین، سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران از قطعی شدن اردوی تیم ملی کشورمان در قطر خبر داد.

حمید موحدی افزود: ما با زیر نظر گرفتن مسابقات کشوری در چابکسر، 4 بازیکن را به اردوی نهایی دعوت کردیم که از پنجشنبه 8 آبان تا سیزدهم این ماه در کیش اردوی دیگر تیم ملی را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری اردوی کیش، اردوی تیم ملی در کشور قطر روز گذشته نهایی شد و ما 14 آبان به قطر می‌رویم.

موحدی در خصوص انتخاب کشور قطر برای برگزاری اردوی تیم ملی ایران یادآور شد: قطر زمین‌های استاندارد و بسیار خوبی دارد و میزبان تور جهانی والیبال ساحلی نیز هست، همچنین قطری‌ها دارای رده چهارم جهانی هستند.

او ادامه داد: قطری ها برای اینکه بهترین کیفیت زمین را داشته باشند، ماسه‌های مورد نیاز خود را از کشور کانادا که بهترین ماسه‌های جهان را داشته و به ماسه‌های طلایی معروف است، آورده اند.

رنکینگ ایران از افغانستان پایین تر است

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران، درباره شرکت نکردن ایران در تورهای جهانی گفت: والیبال ساحلی ایران مشکل بزرگ دیگری دارد و آن، عدم شرکت در تورنمنت هاست. تیم‌های ما به خاطر اینکه مدت زیادی است در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده‌اند، رنکینگ جهانی خود را از دست داده‌اند به گونه ای که ما در حال حاضر از افغانستان هم پایین‌تر هستیم.

موحدی افزود: ما برای شرکت در چندین دوره تور جهانی ثبت نام کردیم ولی به خاطر نداشتن رده بندی از حضور ما ممانعت به عمل آمد، از این رو حالا امیدواریم با شرکت موفقیت آمیز در بازی‌های آسیایی ساحلی و تور آسیا- پاسیفیک (13 تا 15 آذر در جزیره بانگا اندونزی) دوباره وارد رده بندی جهانی شویم و در آخرین مرحله تور جهانی سال 2014 که در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

خبرگزاری ورزش والیبال

منبع:مهر


یکشنبه 11 آبان 1393 - 02:22
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از muhammed به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: gonbad172 - BamPoosh - reihane-85 -




حامیان