header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 10:12 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

هشت تیم برتردور مقدماتی تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران...
تعداد بازدید : 263

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

هشت تیم برتردور مقدماتی تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران...

دور مقدماتی مرحله نخست تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران به پایان رسید و هشت تیم برتر این رقابت ها معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی مرحله نخست تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران صبح امروز در بوشهر آغاز شد و پس از برگزاری 24 بازی در دو زمین این رقابت ها، هشت تیم برتر صعود کننده بر مرحله دوم معرفی شدند.
در گروه یک این رقابت ها که تیم های صحرا گاز آق قلا الف، سرما در گرما بندر، الله یاری بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر ب حضور داشتند، تیم های صحرا گاز آق قلا الف (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) با 6 امتیاز و الله یاری بوشهر (محمد آذرشب و عبدالخالق کرمی نژاد) با 5 امتیاز اول و دوم و راهی مرحله بعد شدند.
تیم های هیات والیبال هرمزگان الف، کرمان خودرو، آب معدنی سورپرایز و کیش در گروه دوم این رقابت ها با هم مبارزه کردند که در نهایت تیم های هرمزگان الف (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) با 6 امتیاز و کرمان خودرو (کیا شوشتری زاده و هادی جعفری) با 5 امتیاز رتبه های اول و دوم را به دست آوردند.
تیم های صحرا گاز آق قلا ب ( ابراهیم سن سبیلی و حامد میرزاعلی) و جزیره سبز شیراز (یوسف دو بنده و روح اله صالحی نژاد) نیز در گروه سوم به ترتیب با 6 و 5 امتیاز رتبه های اول و دوم را به دست آوردند و به مرحله دوم صعود کردند. در این گروه چهار تیم صحراگاز آق قلا ب ، جزیره سبز شیراز، بندر دیلم و شهرداری ارومیه حضور داشتند.
رقابت های گروه چهارم نیز با صدرنشینی رستوران توماج (صابر هوشمند و آرش وکیلی) و کسب رتبه دوم هتل ارشیا کلاچای (محمد صادقی و سینا جعفری) به پایان رسید و دو تیم هیات والیبال هرمزگان ب و نیروگاه اتمی بوشهر الف از دور رقابت ها حذف شدند.
مرحله دوم تور والیبال ساحلی قهرمانی کشور صبح فردا پنجشنبه با 12 بازی پیگیری خواهد شد تا جایگاه هشت تیم صعود کننده در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.
نخستین مرحله مسابقات والیبال ساحلی تور قهرمانی کشور از صبح امروز در بوشهر آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این رقابت ها 16 تیم شرکت کرده اند تا بخت خود را برای کسب مقام های اول تا هشتم و جوایز نقدی آن که 60 میلیون ریال است، بیازمایند.


پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 09:39
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

پاسخ 1 : هشت تیم برتردور مقدماتی تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران...

چرا بازیارو پخش نمیکنن؟


پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 09:40
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




حامیان