header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:59 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!
تعداد بازدید : 310

mohamadm آفلاین




ارسال‌ها :1239

عضويت:26 /4 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:مازندران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :4420

تشکر شده :5712

نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!

نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!

شفقناورزشی: سعيده فتحي- تیم ملی والیبال کشورمان در حالی برای برپایی اردوی تدارکاتی به کشور آمریکا سفر کرده است که گفته می شود نیمکت تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

تیم ملی والیبال کشورمان که پس از کسب عنوان ارزشمند چهارمی مسابقات لیگ جهانی حالا نام خود را به عنوان یکی از مدعیان جدید والیبال جهان مطرح کرده است این روزها برای حضوری پرقدرت در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی کشور لهستان برگزار می شود آماده می کند.

تیم کشورمان در حالی از 15 مرداد در کشور آمریکا اردوی زده که جای خالی زنده یاد حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال ایران در کنار ملی پوشان کاملا احساس می شود تا باجود جایگزینی رحمان محمدی راد به جای مرحوم معدنی همچنان بحث هایی در مورد دستیاران کواچ مطرح باشد.

در حالیکه پیش از این نیز زمزمه های حضور مربی ایتالیایی به عنوان دستیار جدید کواچ به گوش می رسید حال به نظر می رسد مسئولان فدراسیون والیبال به دنبال جذب یک مربی مطرح ایرانی برای نیمکت تیم ملی والیبال کشورمان هستند و گفته می شود بهروز عطایی یکی از محتمل ترین گزینه های فدراسیون است. این در حالی است که برخی منابع خبری از احتمال جدایی چورا پس از اردوی آمریکا خبر داده اند و گفته می شود نیمکت تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دستخوش تغییر و تحولات زیادی خواهد بود.

نظر كارشناسان موافق و مخالف

برخی کارشناسان وطنی رحمان محمدی راد را گزینه مناسبی می دادند و برخی کارشناسان معتقدند نیمکت تیم ملی نام های بزرگتر و کارنامه های درخشان تری را می طبلد.

\" مسعود آرمات سرمربي نوين كشاورز می گوید: محمدی راد همانگونه که در دوران بازی خود بازیکن باهوشی بود اینک هم از مربیان باهوش است من از لحاظ فنی ایشان را قبول دارم حتی پیش آمده در بعضی موارد از ایشان مشاوره گرفته ام .البته درست است که تجربه کمی نسبت به آقای معدنی دارد اما با شرایط پیش آمده به نظرم بهترین گزینه ایشان بودند چون در کنار تیم بودند و از شرایط آگاهی دارند. مباحثی در این زمینه مطرح بود اما به شخصه دوست دارم که یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند تا در آینده به والیبال ما کمک کند و با رفتن کواچ به چه کنم چه کنم؟ نیفتیم. ما باید بهترین استفاده را از این مربیان داشته باشیم. مربیان باهوشی در ایران داریم و باید سعی کنیم مربیان را هم به مانند بازیکنان به سطح خوبی از والیبال دنیا برسانیم.

اما ایرج مظفری معتقد است نیمکت تیم ملی ایران جای بحث دارد، مظفری می گوید: چورا دستیار کواچ کارت مربیگری بین المللی ندارد. بحث کارت اصلا مطرح نیست. نیمکت تیم ملی ایران جای بحث دارد. خداوند حسین معدنی را رحمت کند. رحمان محمدی از چهره های خوب والیبال است. اما سئوال می پرسم، سه سال دیگر که کواچ نیست باید چه کنیم؟ آیا گزینه ای مناسب کنار کواچ قرار داده ایم؟ امثال پیمان اکبری و محمد ترکاشوند و بهروز عطایی هستند که می توانند جایگزین او شوند و کنار تیم ملی تجربه کسب کنند. اگر درجه بندی دقیقی از مسابقات داشته باشیم باید از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

جبار قوچان نژاد سرمربی سابق تیم والیبال میزان مشهد هم مي گويد: من با نظر برخی کارشناسان که مي گويند ما نیمکت خوبی در کنار کواچ نداریم مخالف هستم. چورا حدود هشت سال در ایران است. از تمرین دهندگان بسیار خوب است و والیبال را به خوبی می فهمد. رحمان محمدی راد هم از بازیکنان بسیار خوب والیبال بوده که اکنون به عنوان مربی فعالیت می کند ایشان هم خیلی خوب والیبال را می فهمد و به خوبی آنالیز می کند حتی ولاسکو هم روی ایشان نظر مثبت داشت. \"

به هر حال درگذشت نابهنگام معدنی، مربی جوان و خوش نام والیبال کشورمان تمامی معادلات را به هم ریخت تا نه تنها تیم ملی بلکه والیبال کشور از جای خالی این مرد خوش اخلاق والیبال ایران ضربه بخورد و حالا باید دید مسئولان فدراسیون در نهایت چه تصمیمی برای نیمکت تیم ایران در رقابت هاي قهرماني جهان می گیرند و شايعاتي كه اين روزها شنيده مي شود به واقعيت تبديل خواهد شد.




"هر کس که گفت بهر تو مرده ام دروغ گفت ** من راست گفته ام که برای تو زنده ام"



سه شنبه 21 مرداد 1393 - 19:10
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 13 کاربر از mohamadm به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: azade - farid_urmia - samaneeh - maryam-r - lovelyvolleyball - roshana - samaneh1368 - naser_920 - maryam78 - zei777 - zahra6 - fanofmahmoudi - kianoosh254 -

samaneeh آفلاین




ارسال‌ها :1453

عضويت:28 /11 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تهران

تیم های محبوب:

تشکرها :4422

تشکر شده :6353

پاسخ 1 : نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!

کاش یکی مثله سیچلو رو داشتیم ایشالا هرچی صلاحه رقم بخوره


سه شنبه 21 مرداد 1393 - 19:47
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 7 کاربر از samaneeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:mohamadm - mrvy14 - bokaii - maryam-r - samaneh1368 - naser_920 - zei777 -

m-288 آفلاین




ارسال‌ها :147

عضويت:5 /5 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :383

تشکر شده :228

پاسخ 2 : نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!

به نظر من مربی های وطنی خیلی خوب اند ولی به نظر من هنوز به سطح دل خواهی نرسیدیم ومیتونیم بهتر بشیم و هنوز هم حضور مربی هایی مثل کواچ یا خیلی های دیگه نیازه


وقتی وجود خدا باورت بشه
خدا هم یه نقطه میزاره زیرش و یاورت میشه
سه شنبه 21 مرداد 1393 - 21:53
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از m-288 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:mohamadm - naser_920 - zei777 -

samaneh1368 آفلاین




ارسال‌ها :1281

عضويت:29 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:تنکابن

تیم های محبوب:

پست محبوب:

تشکرها :5687

تشکر شده :5354

پاسخ 3 : نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!

عطایی


معرفی کتاب...هفته چهارم
مادرم را به تو میسپارم...شین کیونگ سوک...علی اکبر قاضی زاده

کتاب از جایی شروع میشه که مادر یک خانواده گم میشه و اعضای خانواده همزمان با جستجو برای پیدا کردنش نقشی که مادر همه این سالها در زندگیشون داشت و فراموش کرده بودند رو به یاد میارند.مادری که به ظاهر عضو فراموش شده خانواده بود ولی در عمل خورشید حیات بخش خانه بود و بچه ها چه دیر ارزش حضور مادر و نقشی که در رسیدن به موفقیتهای امروزشون داشت رو متوجه شدند.
این کتاب تلنگریه برای اینکه در سالیان دورتر حسرت روزهایی که توی غفلت گذروندیم رو نخوریم.
10000توما
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 13:06
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 4 کاربر از samaneh1368 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:mohamadm - naser_920 - zei777 - fanofmahmoudi -

zei777 آفلاین




ارسال‌ها :1037

عضويت:21 /9 /1392

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :3512

تشکر شده :3692

پاسخ 4 : نیمکت تیم ملی واليبال براي قهرماني جهان تغيير خواهد كرد؟/ چورا مي رود، عطايي مي آيد!

مرسی


VOLLEY BALL
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 14:13
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از zei777 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:mohamadm -




حامیان