header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:12 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

12»
نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین
تعداد بازدید : 772

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه تیم های ایران و صربستان را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی در این مسابقه 26 امتیاز با اسپک، یک امتیاز با سرویس و دو امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 29 امتیاز به دست آورد.
الکساندر آتاناسویچ پشت خط زن تیم ملی صربستان نیز در این مسابقه 24 امتیاز با اسپک و یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 25 امتیاز کسب کرد.
در این مسابقه تیم ملی والیبال ایران در مجموع 15 امتیاز با دفاع روی تور به دست آورد که محمد موسوی و سامان فائزی هر کدام با پنج امتیاز بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. در مقابل صربستانی ها در مجموع 10 امتیاز با دفاع کسب کردند که سرکو لیسیناچ با 4 دفاع بیشترین سهم را داشت.
سامان فائزی با 60 درصد موفقیت بهترین زننده اسپک تیم ملی ایران در این بازی بود. این بازیکن 10 اسپک زد که فقط یک بار خطا شد و شش امتیاز نیز به دست آورد.
بازیکنان تیم ملی ایران در مجموع 141 اسپک زدند که 22 بار به خارج از زمین رفت، 10 بار با دفاع حریف مواجه و 66 بار به امتیاز تبدیل شد تا 47 درصد موفقیت برای آنها ثبت شود. در مقابل صربستانی ها از 121 اسپک خود 61 امتیاز گرفتند و 49 درصد موفقیت داشتند.
میلاد عبادی پور که در بازی مقابل صربستان عملکرد خوبی داشت با 72 درصد موفقیت بهترین دریافت کننده بازی نیز لقب گرفت. این بازیکن در 43 دریافت خود فقط یک خطا داشت و 44 درصد دریافت هایش عالی بود.
در مجموع بازیکنان ایران در 101 دریافت خود که 39 درصد آنها عالی بود، 3 خطا داشتند و 64 درصد موفقیت را ثبت کردند. در مقابل صربستانی ها در 93 دریافت خود 8 خطا و 47 درصد موفقیت داشتند.
از 116 سرویس بازیکنان ایران 8 امتیاز به دست آمد و 23 بار نیز خطا شد. میلاد عبادی پور و محمد موسوی هر کدام دو امتیاز سرویس در بازی مقابل صربستان کسب کردند. در مقابل صربستانی ها از 119 سرویس 3 امتیاز گرفتند و 18 بار خطا کردند.
بازیکنان ایران در این بازی در مجموع 46 خطا داشتند که 11 بار آن در ست پنجم رخ داد. در مقابل صربستانی ها 26 خطا در طول مسابقه انجام دادند.
در این مسابقه صربستان عملکرد بهتری هنگام حمله پس از دریافت اول داشت اما ایران آمار بهتری در حمله پس از توپ گیری به دست آورد


یکشنبه 04 خرداد 1393 - 10:38
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 9 کاربر از metman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: narges106 - fatemeh73 - atefeh-78 - baghebaronzadeh - tripper - farshidfx - navid_93 - omid999 - ali_turkboy -

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

پاسخ 1 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

محمودی واقعا بازیکن بافکری است


یکشنبه 04 خرداد 1393 - 10:39
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 4 کاربر از metman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:fatemeh73 - farshidfx - navid_93 - omid999 -

linkoln آفلاین




ارسال‌ها :1350

عضويت:22 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:لرستان

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1335

تشکر شده :4727

پاسخ 2 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

امار خطا خیلی نگران کنندست.اسپک و دریافتمون بهتر از صربها بوده ولی خطامون خیلی زیاده اخه.ست پنجم 11 بار خطا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باور کنید بی سابقست 46 خطا تو یک بازی.اگه با همین امار اسپک و دریافت به ایتالیا بخوریم و خطامون رو به 5 خطا در هرست کاهش بدیم 3-0 ایتالیا رو میبریم.تازه اینم بگم که دریافت کننده های صرب تقریبا بهتر از ایتالیا هستن ولی ایتالیا تیم بادقتیه.اگه خطا داشته باشیم تا این حد میبازیم.فائزی خوب کار کرده و امیدوارم با ایتالیا بازی کنه.عبادی پورم باید تو حمله بهتر باشه و لااقل بین 40تا 45 درصد موفقیت داشته باشه .الان امارش 33 درصد موفقیته که اصلا خوب نیست.شهرام محمودی خیلی خوب شده والان مثل یه پشت خطزن بزرگ داره بازی میکنه.همیشه دوس داشتم بازیکن پشت خط زنمون امتیازآور ترین باشه.همه فاکتورهای این بازی پیشرفت مارو نشون میده ولی خطامون زیاده(خیلی خیلی هم زیاده)



یکشنبه 04 خرداد 1393 - 10:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 14 کاربر از linkoln به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:narges106 - metman - alim67 - fatemeh73 - skimo - atefeh-78 - rrrr - maryam-r - baghebaronzadeh - farshidfx - navid_93 - samaneeh - zahra-78 - omid999 -

skimo آفلاین




ارسال‌ها :2203

عضويت:1 /10 /1392

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :4954

تشکر شده :11673

پاسخ 3 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

نظر شخصی من در رابطه آمار:

1- من فکر میکنم 33 درصد اسپک موفق آمار خیلی بدی برای بازیکنی که تازه پیرهن تیم ملی پوشیده نیست، یادمون نره سال گذشته بهترین اسپکرمون نهایت 38 ای 40 درصد اسپک موفق داشت. این روند بهبود پیدا میکنه.

2- این بازی یه بازی دوستانه بوده که در حین مراحل آماده سازی برگزار شده، اصلا بازی دوستانه به خاطر این برگزار میشه که این نوسانات بازیکنان قبل از مسابقات مهم بر طرف بشه. این درصد خطای زیاد صرفا در یک مسابقه نمیتونه خطرناک باشه ولی ادامه این روند نگران کننده میتونه باشه

3- یه ترسی عجیبی از ایتالیا بین علاقه مندان والیبال بعد از برد این تیم مقابل برزیل ایجاد شده، باید بگم اولا ایتالیا خودش تیمی که نوسان زیاد داره مثلا همین زایتسف بازیکنی که تیم ایتالیا بهش وابسته است بعنی اگر زایتسف مهار بشه و بد کار بکنه از نظر روحی و روانی روی سایر بازیکنان تاثیر میذاره. در ثانی فارغ از در نظر گرفتن مقایسه آمادگی دو تیم، تیم ما همیشه مقابل ایتالیا خوب بازی کرده و عملکرد بدی نداشته، سال 2006 رقابت های قهرمانی جهان که ما در والیبال بزرگسالان هیچ جایگاهی نداشتیم موفق شدیم 1 ست از ستارگان ایتالیا که نایب قهرمان المپیک 2004 شده

بودن بگیریم، از اون زمان هرچقدر باهاشون بازی کردیم فاصله نزدیک نزدیک تر شده ، یه جورایی گربه سیاه ایتالیا هستیم در بدترین شرایطمون هم مقابل این تیم بازی قابل قبولی ارائه میدیم.

4- نکته ای در مورد شرایط تیم ملی برای من جالب بود، مشکل کواچ در انتخاب زوج دریافت کننده بود به نوعی سردرگمه و نمیدونه چه کسی انتخاب بکنه. فرهاد قائمی (به جز بازی دوم با صربستان) با عملکرد خوبی داشته و به عنوان بهترین دریافت کننده ما از نگاه آماری جایگاه خودشو ثابت کرده ولی کواچ اصرار زیادی داره که ترکیب زوج مختلفی در این پست امتحان بکنه عمدتا هم زوج هایی که با هم جور نیستن، از طرف دیگر اون چیزی که مشخصه اینه که به بازی مباشری اعتقاد چندان نداره یا شناختی نداره چونکه کم بازیش میده و چون لیگ ایران ندیده و با مابقی دریافت کننده های لیگ آشنایی نداره نمیدونه چه کسی جایگزین بکنه . از طرف دیگه اصرار داره که دو دریافت کننده با اسپک و دریافت ایده آل برای این پست پیدا بکنه، باید بگم با این روند قطعا در حل مشکل این پست ناکام خواهد بود، هیچ بازیکنی کامل نیست هر بازیکنی ضعفهای خاص خودشو داره، تو کل دنیا تیمی که زوج دریافت کنندش معدل کاری بالایی داشته باشه خیلی کم پیدا میشه (شاید فقط روسیه در حال حاضر برزیل هم در این پست مشکل داره) ولی کواچ اصرار به این مساله داره مثلا بازی قبلی از زوج داوودی میرزاجانپور استفاده کرد خوب مسلمه که جواب نمیده این دو بازیکن اسپکرای خوبی هستن ولی در دریافت مشکل دارن از طرف دیگه اگر بخواهیم بازیکنی بزاریم که ساعد قدرتی بهتری دارن تو بخش اسپک وحمله از منطقه 4 به مشکل میخوریم.بنابراین راه درست همون کاری بود که ولاسکو انجام میداد در این پست از ترکیب دو بازیکن که یکی ساعد قدرتی بهتر و دیگری اسپک بهتری داشت استفاده مینمود.


تیلور ساندر پرنده آمریکایی





یکشنبه 04 خرداد 1393 - 12:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 10 کاربر از skimo به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:narges106 - atefeh-78 - rrrr - maryam-r - baghebaronzadeh - farshidfx - navid_93 - samaneeh - zahra-78 - omid999 -

mrvy14 آفلاین




ارسال‌ها :467

عضويت:4 /2 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

تشکرها :262

تشکر شده :1346

پاسخ 4 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

این آمار منو امیدوارکرد توی همه زمینه ها از صربا بهتربودیم فقط خطاهای زیادی داریم که اگه کم بشه کاررو برا بقیه تیما خیلی سخت تر ازاین میکنیم و میتونیم ازگروه صعود کنیم




یکشنبه 04 خرداد 1393 - 12:35
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از mrvy14 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:navid_93 - omid999 -

linkoln آفلاین




ارسال‌ها :1350

عضويت:22 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:لرستان

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :1335

تشکر شده :4727

پاسخ 5 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

مشکلات تیم ما که سایر تیمها مثل ایتالیا کمتر با اون درگیرن در حال حاضر تو دو مورد خلاصه میشه(دریافت اول ما تقریبا میتونه رقابت کنه با بزرگا)

1.حملات زهردار:اگه شهرام محمودی روند ثابتی به دست آورده باشه و با توجه به پتانسیل غفور در حمله مشکل پشت خط زن تقریبا حل شده ولی ما هنوزم دریافت کننده خوبی که اسپکر خوبی هم باشه پیدا نکردیم.من امید بیشتری به میرزاجانپور داشتم ولی ظاهرا این بازیکنم آماده نیست.

2.خطاهای بسیار زیاد در حمله و سرویس:این مشکل من رو بیشتر نگران میکنه تا مشکل اول چون ما در سال 2013 اگرچه حملات زهردار کمتری نسبت به امسال داشتیم ولی چون کم اشتباه تر از رقبامون بودیم میتونستیم شکستشون بدیم ولی امسال تو حمله بهتریم از نظر آماری ولی خطاهامون هم خیلی زیاد شده و اینجور به نظر میاد که افزایش قدرت حمله باعث افزایش خطا شده.چون بحث ایتالیا شد این نکته رو در مورد ایتالیا اضافه میکنم که ایتالیا در حمله بهتر از پارسال شده و از طرفی خطاهاای فردی رو کم کردن.اگه خطاهامون کم بشه ایتالیا رو میبریم.



یکشنبه 04 خرداد 1393 - 14:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 6 کاربر از linkoln به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:maryam-r - farshidfx - navid_93 - samaneeh - narges106 - omid999 -

farshidfx آفلاین




ارسال‌ها :1818

عضويت:4 /3 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:کرمانشاه

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :2998

تشکر شده :7647

پاسخ 6 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

امیدوارم دیر اومدن کواچ برامون گران تموم نشه الان معلوم میشه نگرانی ما در مورد دیر اومدن کواچ بی دلیل نبود اگه کواچ زودتر میومد قطعا تا حالا ترکیب ایده آلش رو پیدا کرده بود به نظر میرسه کواچ هنوز در پست لیبرو و قدرتی زن به جمع بندی نرسیده که بهترینهاش کدومن علاوه بر اون در پست دفاع وسط هم ابهاماتی وجود داره مخصوصا با مصدومیت غلامی بین فائزی وتشکری انتخاب مشکله فائزی به نظرم در دفاع روی تور بهتره ولی تشکری در سرویس عالیه(به نظر من تشکری بهترین پرشی موجی زن ایرانه).ولی به نظر میرسه در پست پشت خط زن محمودی انتخاب اولشه

امیدوارم در بازی با ایتالیا شایسته ترینها انتخاب بشن و همچنین اون دو بازی روز خوب ایتالیا در سرویس نباشه


شاید شیطان عاشق حوا بود که هیچگاه به ادم سجده نکرد
یکشنبه 04 خرداد 1393 - 15:09
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 6 کاربر از farshidfx به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:naser_920 - navid_93 - samaneeh - narges106 - maryam-r - omid999 -

naser_920 آفلاین



ارسال‌ها :905

عضويت:21 /1 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :13063

تشکر شده :2868

پاسخ 7 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

به نظر من مباشری بازیکن خوبی هم آبشار خوب میتونه بزنه هم دریافت قابل قبولی داره ولی یه مشکل بزرگی که داره توپ های برگشت رو که معوملاً با 3دفاع همراهه نمیتونه اسپک بزنه و به راحتی دفاع میشه ولی در بقیه جا ها خوب کار میکنه مثل پایپ که خدایی با قد 190 خوب میزنه

رحمان داودی آبشار منطقه 4 رو خوب میزنه ولی پایپش جالب نیست و خطای پای زیادی داره ولی دریافتش بد هم نیست میتونه تیمو راه ببره

قائمی در دریافت اول عالی عمل میکنه و ساعد های عالی داره و در زن آبشار از منطقه 4 مشکل داره یا آروم میزنه یا جاخالی میندازه و کم محکم میزنه اگه هم بزنه توپش زیاد نمیخابه و دریافت میشه پایپش هم زیاد جالب نیست شانسی میگیره و دفاع کردنش هم راحته ولی از منطقه 2 بهتر عمل میکنه ولاسکوهم ترکیبو طوری میچید که همیشه قائمی 1 بار منطقه 2 میرفت و حمزه منطقه 4 فیکس بود اونم بخواطر آبشار خوبش

میرزاجانپور هم در آبشار بخصوص پایپ عالی عمل میکنه و از منطقه 4 هم خوب آبشار میزنه اگه توپاشو عمود نکنه همه میخوابن پایپشم که حسابی سوار بر توپ میشه و از نظر من پهترین پایپو میزنه تو تیم ملی و با سعید معروف هم هماهنگه چون باهم تو متین بودن ولی همه این ها به کنار دریافت توپ های اولش اونجوری که باید وشاید نیست و میشه ازش پوئن گرفت .

عبادی پور که تازه وارد تیم ملی است باید بهش فرست داد اما نه در مسابقاتی مثل لیگ جهانی که جایه بچه بازی نیست و عبادی پور هم که کم تجربه است نمیتونه تیم اونجور که باید شاید کمک کنه هرچند که تو بازی با استرالیا اومد و بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت ولی باز کم تجربه است و حتی فقط امسال تو ترکیب کاله فیکس بازی کرد وقبلاً فقط نمیکت نشین بود ولی باز آبشاراش از منطقه 4 خوبه و دریافت های خوبی هم ارائه میده و پایپ خوبی هم میزنه کلاً بازیکنه هست که همه چیزش نرماله وحتی به نظر من میتونه جایه قائمی رو بگیره

در بقیه پست ها فکر نکنم مشکلی باشه

پشت خط زن ها که شهرام محمودی و غفور هستند که هر کدام در زمین باشن تیم به مشکل آنچنانی بر نمیخوره و در این پست هیچ مشکلی ندارم و با بزرگ های جهان داریم رقابت میکنیم

سرعتی زن ها که همگی عالی هستند سید که خدایی عالیه و فیکسه و قطر این بازی کن هم بازی کن هم عادل غلامی که خدایش با قد 194 داره عالی بازی میکنه و تجربه خوبی هم داره و یرویس های جهشی موجی عالی میزنه . آرمین تشکری هم در سرویس عالی عمل میکنه ودر دفاع و اسپک هم خوبه . سامان فائزی که خدایش داره خوب بازی میکنه و در این بازی هم با موسوی برابری و حتی بهتر از اون هم عمل کرد و در این پست هیچ مشکلی نخواهیم داشت

پاسور که هرفشو نزنیم بهتره

لیبرو هم که هیچی معلوم نیست ظریف اگه باید این پست مثل پاسور میشه و بقیه هم خوب هستند و عمل کرد خوبی داشتند تا الان


عــــــشـــــــــقـــــــــــــــــــ ســـــعــــــیــــــد مـــــــعــــــروفـــــــــــ






یکشنبه 04 خرداد 1393 - 15:09
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از naser_920 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:gonjeshkak - navid_93 - samaneeh - narges106 - omid999 -

navid_93 آفلاین




ارسال‌ها :682

عضويت:23 /4 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:نا کجا آباد

تیم های محبوب:

پست محبوب:

تشکرها :2110

تشکر شده :4138

پاسخ 8 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

منم با skimo موافقم کواچ نمیدونه کدوم زوج قدرتی رو انتخاب کنه!همه میگن عبادی پور خوبه! منم قبولش دارم ولی اگه بازی فینال یادتون باشه ست 5 بعد از دو دفاع پشت سر همی که شد روحیه شو از دست داد. در ضمن اون موقع ترس هم داشت که یآیا میتونه توپ رو به امتیاز تبدیلکنه یا نه چون هنوز تجربه نداره تو امتیازات بالا برامون مشکل ایجاد میکنه کواچ برای اینکه خودشو به مردم اثبات کنه باید لیگ جهانی امسال پر قدرت ظاهر شه و ریسک نکنه! واز زوج قائمی و میرزاجانپور یا قائمی با مباشری استفاده کنه!



یکشنبه 04 خرداد 1393 - 15:26
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از navid_93 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:narges106 - omid999 -

navid_93 آفلاین




ارسال‌ها :682

عضويت:23 /4 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:نا کجا آباد

تیم های محبوب:

پست محبوب:

تشکرها :2110

تشکر شده :4138

پاسخ 9 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

من با ناصر موافق نیستم

من نمیدونم همه میگن داودی از منطقه 4 خوب اسپک میزنه من که تا به حال ندیدم از اسپک داودی در امتیازات حساس استفاده ببریم دریافتش هم زیاد مطمئن نیست! پایپش به گفته شما زیاد خطا داره!

مباشری مشکلش دفاع و سرویس و قد کوتاه بودنش هست! باز هم با این قد کوتاه خوب آبشار میزنه ولی باید برای پرش بلند نسبت به بازیکنانی که قد بلند تری دارند بیشتر به پاهاش فشار وارد کنه !

عبادی پور هم عرض کردم خوب سرویساش تغییر کرده و پرشی میزنه!! به نظرم در پایپ مشکل داره! همچنین مسائلی چون نداشتن اعتماد به نفس کافی در امتیازات حساس!

میرزاجانپور تنها مشکلش دریافت هستش ولی باز هم از دریافت های زرینی بهتره!

قائمی تنها مشکلش آبشار از منطقه 4 هستش! آروم نمیزنه ،با دقت کافی نمیزنه! یعنی مثل امیر غفور بیشتر به زاویه میزنه !

پایپ های قائمی رو اگه دقت کنین خیلی از بالا میگیره و اصلا هم ضعیف نیست شما هر بازی زو ببینین متوجه میشین که اکثر پایپ های قائمی به امتیاز تبدیل میشه!



یکشنبه 04 خرداد 1393 - 16:09
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از navid_93 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:naser_920 - gonjeshkak - narges106 - omid999 - reihane-85 -

naser_920 آفلاین



ارسال‌ها :905

عضويت:21 /1 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :13063

تشکر شده :2868

پاسخ 10 : نگاه آماری به دومین دیدار ایران و صربستان/ محمودی امتیاز آورترین

نقل قول از navid_93

من با ناصر موافق نیستم

من نمیدونم همه میگن داودی از منطقه 4 خوب اسپک میزنه من که تا به حال ندیدم از اسپک داودی در امتیازات حساس استفاده ببریم دریافتش هم زیاد مطمئن نیست! پایپش به گفته شما زیاد خطا داره!

مباشری مشکلش دفاع و سرویس و قد کوتاه بودنش هست! باز هم با این قد کوتاه خوب آبشار میزنه ولی باید برای پرش بلند نسبت به بازیکنانی که قد بلند تری دارند بیشتر به پاهاش فشار وارد کنه !

عبادی پور هم عرض کردم خوب سرویساش تغییر کرده و پرشی میزنه!! به نظرم در پایپ مشکل داره! همچنین مسائلی چون نداشتن اعتماد به نفس کافی در امتیازات حساس!

میرزاجانپور تنها مشکلش دریافت هستش ولی باز هم از دریافت های زرینی بهتره!

قائمی تنها مشکلش آبشار از منطقه 4 هستش! آروم نمیزنه ،با دقت کافی نمیزنه! یعنی مثل امیر غفور بیشتر به زاویه میزنه !

پایپ های قائمی رو اگه دقت کنین خیلی از بالا میگیره و اصلا هم ضعیف نیست شما هر بازی زو ببینین متوجه میشین که اکثر پایپ های قائمی به امتیاز تبدیل میشه!

چرا دادودی از منطقه 4 خوب میزنه باید دقت کنی مثلاً بازی امریکا که داودی یه مجزه بود و آبشار های خوبی میزد .دریافت داودی از میرزاجانپور بهتره من نمیگم که خیلی دیافت عالی داره ولی بد هم نیست

مباشری هم مشکلش قدشه ولی دریافتش خوبه ولی اگه بخواد قائمی تو زمین باشه نباید اونو تو زمین گذاشت در واقع زوج قائمی نیست

میرزاجانپور در دریافت مشکل داره ولی در آبشار به زرینی نمیرسه حمزه در آبشار منطقه 4 و2 وپایپ عالی بود یعنی همجا خوب میزد البته حمزه روزی بود روزش بود در یافتش از بهترین دریافت کننده جهان هم بهتر میشد واگه روزش بود یه سرویسی میزد که بهترین دریافت کننده جهان هم نمیتونست اون توپو بگیره یا اگه روزش بود آبشاراش اصلاً دفاع نمیشد و همه 1/3 بود مثل بازی برگشت لیگ کاله با نوین کشاورز حمزه یه تنه بازی رو برد و 4.5 تا سرویس خیلی خوب زد و دریافت هایی میکرد که آدم شک میکرد این حمزه حس یانه یا دوپینگ کرده حالا کار نداریم حمزه جون مسدومه هر چند که خوب شده و داره بهترم میشه وبه تیم ملی دعوت نشده ولی میرزاجانپور هم مثل عبادی پور کم تجربه است زیاد تجربه نداره و در مسابقات قهرمانان قاره ها هم معلوم بود همیشه بعد از ست 2.3 کم میاورد و عمو ولاسکو با حمزه تعویضش میکرد و مثل حمزه روزی نیست بازیش یه نواخته رو بد از روز خوب معلوم نبود کلاً...

عبادی پور : مهم اینجا سرویسش نیست نمیکم سرویس مهم نیست اما الان داریم در مورد آبشار و دریافت بعث میکنم .بازی استرالیا رو نگاه میکردی میدیدی که عبادی پور 2 تا پایپ زد هر 2تارو با امتیاز همراه کرد و مهکم زد و آبشاراشم خوب میزد و یه پون سرویس هم گرفت با اون وضعی که آخرای بازی اومده بود .

قائمی بیشتر آبشاراش رو راست به راست میگیره و زارویه کم میگیره دفاع زیاد میشه مهکم هم نمیزنه توجه کن پایپ خوب هست ولی دفاع میشه و خراب هم میکنه


عــــــشـــــــــقـــــــــــــــــــ ســـــعــــــیــــــد مـــــــعــــــروفـــــــــــ






یکشنبه 04 خرداد 1393 - 16:49
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از naser_920 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:omid999 -
12»




حامیان