header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 3:07 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

میرزاجانپور: فقط می خواهم به تیم ملی کمک کنم
تعداد بازدید : 104

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

میرزاجانپور: فقط می خواهم به تیم ملی کمک کنم

بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: هدفم کمک به تیم ملی است حتی اگر در فهرست بازیکنان اعزامی به مسابقه با ایتالیا و برزیل نباشم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجتبی میرزاجانپور اظهار داشت: مصدومیت شدیدی از ناحیه مهره گردن و کتفم داشتم اما با کمک دکتر سیامک افروزی این مشکل برطرف شد و به شرایط خوبی رسیدم.
وی افزود: در حال حاضر از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و پس از مدتی که نتوانسته بودم تمرین کنم در مسابقه دوم مقابل بلغارستان از عملکردم راضی بودم و توانستم هم خودم را به کادر فنی نشان دهم و هم به تیم کمک کنم.
میرزاجانپور گفت: دو مسابقه با بلغارستان به ما کمک زیادی برای رسیدن به هماهنگی کرد و امیدوارم در مسابقات تدارکاتی که مقابل صربستان داریم به اوج آمادگی برسیم تا در رقابت هایی که با ایتالیا و برزیل داریم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می کنم تا در ترکیب نهایی تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشته باشم و اگر کادر فنی به من اعتماد کند با تمام توان بازی خواهم کرد.
بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: هدفم این است که به تیم ملی کمک کنم حتی اگر مقابل برزیل و ایتالیا بازی نکنم. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.


سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 09:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از metman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: maryam-r - atefeh-78 - narges106 -




حامیان