header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 3:25 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

مباشری: لیگ جهانی سخت تر از سال گذشته است
تعداد بازدید : 93

metman آفلاین




ارسال‌ها :1079

عضويت:15 /8 /1392

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ترکمن صحرا

تیم های محبوب:

تشکرها :4006

تشکر شده :3466

مباشری: لیگ جهانی سخت تر از سال گذشته است

بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: کار سختی در لیگ جهانی امسال داریم زیرا همه تیم ها قدرتمند هستند و شناخت خوبی از ما دارند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا مباشری اظهار داشت: پیش از حضور کواچ در تهران تمرینات سخت و پر فشاری پشت سر گذاشتیم که نتیجه آن بازی خوب و هماهنگ ما در دیدار مقابل بلغارستان بود.
وی گفت: در تیم ملی پنج بازیکن دریافت کننده حضور دارد و ممکن است در تمام مسابقات به تمام بازیکنان فرصت بازی کردن نرسد. تلاش می کنم تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشم اما این مسئله بستگی به نظر کواچ دارد.
مباشری خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته برای حضور در تیم ملی تمرین می کنم و به این فکر نمی کنم که ممکن است خط بخورم. اگر در میان نفرات دیدارهای مقابل ایتالیا و برزیل نباشم هم کار برایم تمام نمی شود زیرا لیگ جهانی ادامه دارد و می توانم در دیدارهای بعدی به میدان بروم.
وی افزود: اگر کسی در این شرایط از تیم ملی خط بخورد نباید ناراحت باشد زیرا در ادامه مسابقات فرصت بازی کردن پیدا خواهد کرد.
بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: سال گذشته در دیدار نخست لیگ جهانی مقابل روسیه من و رحمان داودی حضور نداشتیم اما پس از آن شرایط تغییر کرد و برای تیم ملی بازی کردیم.
وی ادامه داد: در مسابقه سال گذشته مقابل ایتالیا خولیو ولاسکو به تیم شوک وارد کرد و من و رحمان داودی را به میدان فرستاد درحالی که بسیاری از کارشناسان بر خلاف او فکر می کردند. یکی از ویژگی های ولاسکو تزریق اعتماد به نفس به بازیکنان در شرایط سخت بود. در آن مسابقه بازی خوبی ارائه کردیم و از آبروی ایران دفاع کردیم.
مباشری خاطرنشان کرد: در لیگ جهانی 2014 کار سختی داریم و باید تلاش بیشتری کنیم. اگر تیم در لحظات سخت دچار نوسان شد و اشتباه کردیم باید به شرایط طبیعی بازگردیم و به کار خود ادامه بدهیم.
وی گفت: امسال تیم ها شناخت بیشتری از تیم ما دارند و با قدرت و آمادگی بیشتری به میدان می آیند. امیدوارم همه شرایط کمک کند تا نتایج خوبی به دست بیاوریم.


سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 09:33
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 4 کاربر از metman به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: maryam-r - atefeh-78 - narges106 - abbas-star -




حامیان