header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 1:02 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

کواچ: مقابل بلغارستان بدون سرویس بازی کردیم
تعداد بازدید : 213


ارسال‌ها :905

عضويت:21 /1 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

تشکرها :13063

تشکر شده :2868

کواچ: مقابل بلغارستان بدون سرویس بازی کردیم

کواچ: مقابل بلغارستان بدون سرویس بازی کردیمسرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:‌ در بازی مقابل بلغارستان اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتیم و بدون سرویس بازی کردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست سه بر دوی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل بلغارستان اظهار داشت: بازی سختی بود چون بلغارستان تیم قدرتمندی است اما تیم ما هم خوب بازی نکرد و اشتباهات زیادی داشتیم. در این مسابقه تمرکز نداشتیم و به این دلیل توپ های زیادی به خارج از زمین رفت.

وی ادامه داد: در این مسابقه بدون سرویس بازی کردیم. 25 اشتباه سرویس داشتیم و فقط دو امتیاز به دست آوردیم. اما در دفاع روی تور خیلی خوب کار کردیم و 15 امتیاز به دست آوردیم درحالی که بلغارستان فقط 6 امتیاز گرفت.

کواچ گفت: در ست سوم ترکیب تیم را تغییر دادم که باعث شد دریافت بهتری داشته باشیم و عملکرد تیم بهتر شود. در آغاز مسابقه اشتباهات زیادی داشتیم و سرویس های بازیکنان بلغارستان به راحتی تبدیل به امتیاز می شد. بازیکنان را در دیدارهای تدارکاتی جا به جا می کنم تا به ترکیب اصلی مورد نظر خودم در لیگ جهانی برسم.

وی تاکید کرد: باید سخت کار کنیم. در این مسابقه بدون نظم بازی کردیم و باید در زمانی که تا آغاز لیگ جهانی داریم بیشتر روی این مسئله کار کنیم تا بهتر شویم.


عــــــشـــــــــقـــــــــــــــــــ ســـــعــــــیــــــد مـــــــعــــــروفـــــــــــ






جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 23:56
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 4 کاربر از naser_920 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: omid999 - baghebaronzadeh - sahand_magic - mahdis14 -




حامیان