header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 12:10 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

اختصاصی /معرفی مدعیان قهرماني ليگ برتر 93 !
تعداد بازدید : 337

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

اختصاصی /معرفی مدعیان قهرماني ليگ برتر 93 !


خبرگزاری ورزش والیبال : بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال از 18 آبان شروع می شود البته این در حالی است که تیم های پیکان، شهرداری ارومیه، میزان خراسان و متین ورامین روی کاغذ مدعیان اصلی به شمار می روند.

پيکان تهران: خودروسازان تهراني که ابتداي فصل نقل و انتقالات را با تغيير کادرفني آغاز کردند. با تغييرات مديريتي مجداً با پيمان اکبري سرمربي جوان خود به توافق رسيدند و با خريد ملي پوشاني همچون محمد موسوي ، فرهاد قائمي و مجتبي ميرزاجانپور خود را به عنوان يک مدعي جدي براي فصل آتي معرفي کردند.

پيکاني ها همچنين با خريد رضا قرا و رضا صفايي دو پشت خط زن موفق ليگ گذشته خط حمله ي خودرا که
فصل گذشته پاشنه ي آشيل اين تيم بود استحکام بخشيدند. خودروسازان همچنين پاسور باتجربه و موفق فصل پيش کاله آمل نيکو فرريکس هلندي را هم به خدمت گرفتند و قرارداد امير حسيني کاپيتان و پاسور کارکشته و باتجربه خود را تمديد کردند.

در پست دفاع وسط سامان فائزي که فصل گذشته با قراردادي 2 ساله به پيکان پيوسته بود و امسال هم در کنار محمد موسوي قطعاً زوج قدرتمندي براي تيم پيکان خواهند بود.


در اين پست همچنين سجاد دهنوي مدافع جوان فصل گذشته شهرداري تبريز نيز جذب شده است. آبي پوشان پايتخت در پست ليبرو علي حسين باتجربه و ملي پوش سابق را درخدمت دارند و در پست دريافتکننده نيز مجتبي قليزاد و محمد جواد معنوي نژاد تکميل کننده مدعي ترين تيم ليگ امسال هستند.
پيکاني ها که با 11 دوره قهرماني پرافتخارتين تيم ليگ ايران هستند از سال 89 تا به حال از قهرماني دور بودند هرچند 2 سال به علت مشکلات مالي توانستند به مقام سومي ليگ دست پيدا کنند اما سال گذشته ضعيفترين سال حضور اين تيم پرافتخار در تمامي ادوار ليگ بود که خودروسازان جواز کسب حضور در 4 تيم برتر را کسب نکردند. اما امسال بدون شک جزو مدعيان اصلي عنوان قهرماني خواهند بود.



میزان خراسان :میزان خراسان هم به عنوان وارث ابومسلم خراسان بعد از چهار سال حضور در لیگ برتر والیبال سال قبل با اما و اگر چهارم شد. بسیاری از کارشناسان والیبال معتقد بودند که میزان یکی از بهترین تیم های فصل گذشته را در اختیار داشت و اگر حرف و حدیث های حاشیه ای در دیدار نیمه نهایی پیش نمی آمد باید صد در صد روی سکو می رفت با این حال میزانی ها نتوانستن از لیگ فصل پیش انتظارات و اهداف خود را برآورده کنن.

که همین سبب شد مسئولان این باشگاه برای فصل 1393 دست به تغییرات زیادی زدند. رضا مومنی مقدم جوان را که قبلا مربی بود سرمربی تیم میزان شود تا جبار قوچان نژاد بعد از هفت سال از والیبال خراسان جدا شود.

میزان با جذب بازیکنانی چون مهدی مهدوی پاسور دوم تیم ملی و داشتن محمد طاهر وادی خیالش را تاحدودی از بابت این پست راحت کرده است ،البته میزانی ها به غیر از پست پاسور خرید های خوبی را در پست های دیگر ی چون لیبرو ،سرعتی ، قدرتی دریافتی داشتند که به جذب نفراتی ملی پوشی چون فرهاد ظریف، عادل غلامی، آرمین تشکری، علی مباشری و رحمان داودی اشاره کرده که این ترکیب قدرتمندی از تیم میزان را در این فصل پدید آورده است. ترکیبی که موجب شده تا میزان را هم مدعی قهرمانی بنامند.


متین ورامین : ورامینی ها که سال گذشته با ستارگان ملی پوش خود اولین قهرمانی را در دومین سال حضورشان تجربه کردند امسال متفاوت ظاهر شدند.
مدافع عنوان قهرمانی هرچند ملی پوشان خود را از دست داد اما با بهروز عطایی موفق ترین مربی 5 سال گذشته لیگ به توفق رسیدند و بازیکنان با تجربه ای مثل مهدی بازارگرد ، حسام بخششی ، آرش کشاورزی و آندریاس یونانی را به خدمت گرفتند در پست پاسور طاهر وادی پاسور جوان و آینده دار میزان مشهد را به عنوان پاسور اول در اختیار دارند و صابر نریمان نژاد هم دست ورامینی هارا در پست پاسور باز تر میکند ، در پست لیبرو همانند سال گذشته بازیکن محبوب ورامینی ها احسن شیرکوند حضور خواهد داشت ، قرارداد مصطفی شریفات و علی اصغر رزم فر هم تمدید شده تا این دو در کنار حسام بخششی قدرت دفاع متین را استحکام ببخشند.
تنها ملی پوش جذب شده متین امیر غفور بود که در حال حاضر از شرایط آرمانی فاصله زیادی گرفته و با مصدومیت هم دست و پنجه نرم میکنه. باید دید مدافع عنوان قهرمانی که تیمی نه به اندازه پیکان و میزان و ارومیه پرستاره ولی قدرتمند را جمع کرده میتواند زنگ خطری برای تیم های پرستاره و پرهزینه باشد یا خیر.


شهرداری ارومیه : چهارمین مدعی عنوان قهرمانی در 28 مین دوره لیگ برتری تیم نیز جز شهرداری ارومیه نماینده ارومیه که این تیم در لیگ برتر والیبال افتخارات زیادی کسب کرده است ولی تاکنون نتوانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند .

نماینده ارومیه تاکنون توانسته با اسامی متفاوتی چون پگاه ،شهرداری و... یک عنوان نایب قهرمانی و شش عنوان سومی را کسب کند و خود را همیشه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال معرفی کند. والیبال به عنوان ورزش محبوب در ارومیه زنده است و ارومیه ای ها در کنار گنبدی ها و آملی ها یکی از متعصب ترین هواداران لیگ برتر شناخته می شوند .

سالن غدیر با گنجایش 6 هزار نفر معمولا در بازی های خانگی ارومیه مملو از تماشاگران مشتاق به والیبال می شود. اگرچه ارومیه همیشه تیم های خوبی را در اختیار داشته اما هیچ گاه موفق نشده تا روی سکوی قهرمانی برود. در این فصل اما مسئولان تیم شهرداری ارومیه تدارک زیادی دیده اند.

جهانگیر سیدعباسی هدایت این تیم را بعد از چند سال وقفه دوباره برعهده گرفته است. سعید معروف خواهرزاده او کاپیتان تیم ارومیه و نقطه ی اتکایی برای سید عباسی است.

البته ارومیه ای ها با جذب بازیکنان ملی پوش و ستاره ای همچون شهرام محمودی، پوریا فیاضی و عبدالرضا علیزاده ترکیب مخوفی برای خود فراهم کرده ند که هر حریفی به هراس می اندازد. شهرداری ارومیه در کنار پیکان روی کاغذ یکی از قدرتمندترین تیم های حاضر در این دوره از مسابقات است و میشه لقب کهکشانی های لیگ را برای این دو تیم در نظر گرفت ،البته باید دید آیا امسال ارومیه ای ها بر خلاف ادوار گذشته می توانند فاتح لیگ برتر شوند یا خیر.

تحرریه خبرگزاری ورزش والیبال






شنبه 17 آبان 1393 - 22:50
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 7 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: omid999 - muhammed - arshaam - bargak - spantodat - kimia4 - alireza-es -

muhammed آفلاین




ارسال‌ها :4358

عضويت:23 /6 /1391

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:پایتخت والیبال

تیم های محبوب:

پست محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :33835

تشکر شده :15871

پاسخ 1 : اختصاصی /معرفی مدعیان قهرماني ليگ برتر 93 !

عالیه..............
خیلی تحلیل خوبی بود...........
استفاده کردم..............

پیش بینی در مورد قهرمان خیلی سخته............
تازه از ور هم تیمی مثل تبریز که واقعا تیمی با نگیزه و یکدست که امادگی فراوانی هم داره میتونه شگفتی ساز امسال بشه................

شنبه 17 آبان 1393 - 23:33
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 5 کاربر از muhammed به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:omid999 - adelkhoje - arshaam - bargak - alireza-es -

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

پاسخ 2 : اختصاصی /معرفی مدعیان قهرماني ليگ برتر 93 !

خواهش میشه محمد جان

بله تیم های خوب زیاد دیگه ای هم داریم تو این فصل ...یکیش هم همین تبریز که مهره های بسیار خوبی داره ..






یکشنبه 18 آبان 1393 - 09:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 3 کاربر از adelkhoje به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:muhammed - arshaam - alireza-es -

arshaam آفلاین




ارسال‌ها :753

عضويت:21 /6 /1393

بازیکنان محبوب:

تیم های محبوب:

پست محبوب:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :6483

تشکر شده :2722

پاسخ 3 : اختصاصی /معرفی مدعیان قهرماني ليگ برتر 93 !

مرسی عادل جان تحلیلی خیلی خوبی بود

میزان ترکیب خوبی داره امیدوار این فصل قهرمان بشیم

یکشنبه 18 آبان 1393 - 12:58
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان